Isobar technologies se mění na Merkle, šéfem je Urminský

středa, 7. dubna 2021, 18:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Isobar technologies se mění na značku Merkle. V jejím čele i nadále zůstává Daniel Urminský.

Šéfem CXM agentury Merkle je Daniel Urminský, zdroj: Dentsu.

Šéfem CXM agentury Merkle je Daniel Urminský, zdroj: Dentsu.

Skupina Dentsu mění společnost Isobar technologies, poskytující služby v oblasti digitálních technologií, na značku Merkle. V jejím čele i nadále zůstává Daniel Urminský, sídlo se přesune do české centrály skupiny v Holešovicích. 

Přejmenování české pobočky je v souladu se strategií mateřské společnosti Dentsu, která chce posílit klíčový byznys zaměřený na Customer Experience Management (CXM – řízení zákaznické zkušenosti). Merkle se tak stává i na  českém trhu fullservisovou CXM agenturou zajišťující komplexní služby v oblasti řízení obchodu, zákaznické spokojenosti a marketingové automatizace.

„Díky zázemí značky Merkle, která celosvětově zaměstnává 16 tisíc oborově orientovaných (byznysové vertikály) specialistů na CXM, budou mít naše aktivity globální přesah a umožní nám expandovat na další trhy. Věřím, že reference úspěšně realizovaných českých projektů spojených s technologiemi, jako jsou Salesforce nebo Microsoft, plánované expanzi pomohou,“ popisuje Daniel Urminský. 

Souběžně s rebrandingem se pražská pobočka Merkle přestěhovala do kancelářského komplexu ArtGen v Praze-Holešovicích. Sídlí tak pod jednou střechou s Dentsu Česká republika.. Nové kancelářské prostory mají umožnit plánovaný růst týmu Merkle, zároveň jsou plně adaptované na nový styl fungování daný aktuální pandemickou situací. Významný růst týmu je plánován také v Brně, kde firma působí již od roku 2017.

-stk-