Agentura Dialog Media rozšířila portfolio svých klientů. Ve výběrovém řízení si ji pro zastupování v Česku vybrala Italská národní agentura cestovního ruchu. Pro italského klienta (Agenzia Nazionale del Turismo - ENIT) zajistí kompletní komunikaci v tradičních a online mediatypech, včetně PR a zapojení influencerů.
Nově Dialog Media poskytuje služby i dalším společnostem, jako je Kia, Eset, Fly United nebo Golden Gate. S ohledem na to, i čím dál častější požadavky na streamovací služby a videa, se agentura rozrůstá i personálně – získala kameramana a střihače z České televize Vlastislava Štěpánka, který se v posledních třinácti letech podílel mimo jiné na výrobě hlavní zpravodajské relace Události a publicistického pořadu 168 hodin. Nyní bude zodpovědný za chod pražského videostudia agentury.
.„Tito klienti demonstrují trend posledního roku, kdy zaznamenáváme výrazně vyšší zájem o tvorbu videa a streamovací služby, jako jsou virtuální odborné, motivační a tiskové konference,“ vysvětluje výkonný ředitel Dialog Media Pavel Mojžíš.
-mav-