Kreativu v Symbiu řídí Pechanová, o PR se stará Fuxová

čtvrtek, 8. dubna 2021, 08:05 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Novou kreativní ředitelkou agentury Symbio se stala Michaela Pechanová. O PR se bude starat Zuzana Fuxová, digitálním stratégem se stal Jan Král.

Nové tváře v Symbiu (zleva): digitální stratég Jan Král, kreativní ředitelka Michaela Pechanová, PR manažerka Zuzana Fuxová, zdroj: Symbio

Nové tváře v Symbiu (zleva): digitální stratég Jan Král, kreativní ředitelka Michaela Pechanová, PR manažerka Zuzana Fuxová, zdroj: Symbio

Do nového čtvrtletí vstupuje Symbio s nově obsazenými pozicemi. Vedle nové kreativní ředitelky, kterou se stala Michaela Pechanová, rozšiřuje agentura své kompetence o PR a představuje dalšího digitálního stratéga. 

Michaela Pechanová v Symbiu působí třetím rokem, původně jako Associate Creative Director. Na pozici kreativní ředitelky nahrazuje Martina Svetlíka. „Michaela stojí za našimi oceňovanými projekty, jako je deep fake ,Projev, který se nikdy nestal' pro HBO nebo za kampaněmi, které boří mýty o menstruaci, pro značku Ria. I díky ní si Symbio vloni připsalo rekordních 17 oborových cen a stalo se tak nejoceňovanější českou kreativní agenturou roku. Těším se, jak se pod jejím kreativním vedením bude Symbio dál rozvíjet,” říká Robert Haas, spolumajitel agentury Symbio. Před Symbiem pracovala Pechanová v agenturách Zaraguza a Bubble.

Symbio dále rozšiřuje své služby. „V Symbiu vždy vznikaly kampaně, kde měla myšlenka větší sílu než velikost mediálního budgetu. To samozřejmě ovlivňuje celý proces přípravy konceptu i jeho exekuce, proto je rozšíření kompetencí logickým krokem. Součástí kreativního týmu jsou proto teď i mediální stratég nebo PR manažerka,” vysvětluje Pechanová. 

Public a media relations má nyní na starosti Zuzana Fuxová, jež své pracovní zkušenosti sbírala v agentuře Aspen PR, v marketingovém oddělení firmy Slevomat, jako content manažerka pracovala mimo jiné pro českou módní značku Pietro Filipi. Public relations se věnovala i ve společnosti Reas z portfolia investiční skupiny Miton. Zajišťovat bude jak klientské, tak interní PR.

Vytváření digitální strategie a dohled nad správou sociálních sítí přebírá Jan Král, který nastupuje na pozici Digital Strategist. V minulosti pracoval v agentuře i na volné noze na kampaních pro klienty, jako je Nike, Škoda MB, Colours of Ostrava, Bobcat a Ticketstream.  

„Personální změny jsou součástí dlouhodobé strategie agentury dodávat komplexní řešení klientům a reflektovat i přinášet nové trendy v reklamě a customer experience. S tím se pojí i prohlubování konkrétních oborových znalostí v oblastech, v nichž operují naši nejvýznamnější klienti. Stále tak hledáme talenty, kteří doplní tým,” dodává Zuzana Vlčková, Client Service Director Symbia. 

-stk-