Reklamní platforma Teads spustila nástroj pro vydavatele
Globální reklamní platforma Teads oznámila, že spustila platformu Teads pro publishery.
Globální reklamní platforma Teads oznámila, že spustila platformu Teads pro publishery (Teads for Publisher, TFP). Má umožňovat prodejním týmům vydavatelů škálovat inventory videí a displayové reklamy.
Nová platforma má být samoobslužná. Rozšiřuje stávající možnosti reklamního serveru a nabídkové platformy (SSP), která vydavatelům umožňuje prodávat buď přímo, nebo programaticky pomocí ID nabídky soukromého tržiště (PMP). Prostřednictvím platformy mají mít vydavatelé přístup k:
- Teads Prediction AI: Prostřednictvím TFP mají publisheři získat přístup k vlastní predikci AI společnosti Teads. Nástroj denně analyzuje miliardy datových bodů v různých dimenzích, včetně uživatelských, vydavatelských, inzerentských a kontextových funkcí, aby bylo možné v reálném čase předpovědět pravděpodobnost dosažení KPI, jako je zobrazení nebo kliknutí, a díky tomu doručit garantované výsledky. Tato umělá inteligence má udržovat efektivní využití inventory vydavatele a podporovat nové modely prodeje vydavatelů včetně viditelné CPM (vCPM) a ceny za dokončené zobrazení (CPCV).
- Teads Studio: Vydavatelé budou mít přístup k Teads Studiu, samoobslužné platformě kreativního studia, která vydavatelům i inzerentům umožňuje optimalizovat reklamní kreativy. Teads Studio zpracovává již existující podklady daného brandu a optimalizuje kreativy tak, aby fungovaly co nejlépe na mobilním zařízení s interaktivními prvky navrženými ke zlepšení engagementu.
- Teads Audiences: Platforma pro správu dat (DMP) umožní vydavatelům integrovat data první strany a využívat data třetích stran ke zlepšení cílení a zvýšení dalších příjmů pro přímý a programatický prodej. Vydavatelé mají mít také možnost využívat nástroje kontextového cílení, které nabízejí prostředky k navigaci a řešení omezení soukromí vyplývajících z regulace (jako je GDPR a CCPA) a omezení webového prohlížeče (prostředí bez souborů cookie), stejně jako data první strany.
- Teads Premium Ad Experiences: Partnerským vydavatelům jsou nyní k dispozici kompletní sady formátů inRead, a to jak ve videu, tak v display reklamě, k přímému a programatickému prodeji. Vydavatelé mohou díky tomu nabídnout svým inzertním klientům nové formáty reklam optimalizované pro uživatelské prostředí, viditelnost a mobilní prostředí s podporou kreativních formátů (landscape, square, vertical, interscroller).
„Jako globální mediální platforma chceme posílit vydavatele nástroji, které potřebují k tomu, aby v tomto odvětví zůstali konkurenceschopní, a proto jim nabízíme možnost masivně škálovat reklamní inventory a generovat významné příjmy," zdůvodnila společnost.
-mav-