Na trh přibyla v dubnu nová česká značka spodního prádla Madlove Body, za níž stojí uskupení kreativců. Značka chce přinášet do segmentu moderní přístup, nápaditost a pohodlnost. Pilotní kolekce vznikla pod vedením módní návrhářky Petry Ptáčkové.
„Vytvořili jsme nápadité prádlo, něžné formou a divoké obsahem, nekompromisní kvalitou a způsobem zpracování,“ říká o nové značce její spoluzakladatel Pavel Mádl.
Madlove Body nabídne dámské i pánské spodní prádlo, které si dává za cíl klást důraz na funkční design, kvalitní materiály, střihy, nápadité provedení, potisky i výšivky. Zároveň chce dodržovat etické přístup v designu, komunikaci, výrobě i prodeji. „Naším cílem je inspirovat, přinášet radost a vytvářet produkty, které si rádi koupíte hlavně pro svůj pocit. Spodní prádlo je věc, kterou si oblékáte na tělo jako první a je to úplně poslední vrstva, kterou ze sebe každý večer sundáte. Proto vám jeho výběr musí dávat smysl a výrobce by do něj měl vložit maximální péči,” popisuje Pavel Mádl.
První kolekce, jež vznikla pod vedením Petry Ptáčkové a ve spolupráci s českými technology, obsahuje několik druhů dámských podprsenek a kalhotek, pánské trenýrky, pánská i dámská trička, unisex košile a další nápadité designové doplňky. „Madlove Body je takové spodní prádlo, které chcete, aby bylo vidět,” přibližuje Petra Ptáčková.
Do budoucna plánuje značka obohatit své portfolio o nové kolekce. Už od počátku mají její zakladatelé ambici expandovat i na další zahraniční trhy. „Díky celkové povaze značky, hodnotám, které vyznáváme, a materiálům, které volíme, věříme, že uspějeme i venku,” uzavírá Pavel Mádl.
-stk-