ZOOT, český online prodejce módy, bytových doplňků a nově i kosmetiky, začal s prodejem potravinových doplňků. V sekci Zdraví nově nabízí produkty se zaměřením na péči o pokožku, detox, hubnutí, proti stárnutí či únavě. Cílí na zákazníky, kteří se chtějí starat o své zdraví, imunitu a tělo.
„Sekce Zdraví je dalším krokem v cestě, na které ZOOT měníme v digitální lifestyle platformu. Chceme nabízet všechno, čím si děláme radost. Proto jsme nedávno k módě a bytovým doplňkům přidali sekci kvalitní a eko kosmetiky. Současná situace nám ukazuje, že zdraví naše a naší rodiny je silně spojeno s naší radostí. Ideální je si přihodit do košíku k novým jarním šatům právě kosmetiku a doplňky stravy,” přiblížil CEO ZOOTu Milan Polák.
Produkty v nové sekci jsou řazeny do podkategorií dle zdravotní oblasti. Zájemci tu najdou především české značky s tradicí, produkty rodinných firem či manufaktur. „Cílem není nabídnout nekonečné množství produktů, ale výběr těch nejlepších, které jsme sami vyzkoušeli, a které hlavně neobsahují zbytečnou chemii. Opravdu dbáme na to, aby produkty obsahovaly účinné přírodní složky bez chemie. V mnoha případech se jedná o ruční výrobu s pravidelnou kontrolou kvality. Tyto produkty obyčejně nenajdete v obchodních řetězcích, jsou nabízeny v menších obchodech a teď už i na ZOOTu,” dodal Milan Polák.
Výběr jednotlivých značek a produktů má v ZOOTu na starosti odborný garant. Tím se stala Ivana Bednářová Častvajová, zakladatelka projektů Bez zbytečné chemie a celostátního charitativního projektu Pestrá strava, který je určen pro základní školy či domovy pro seniory, ve kterých probíhají projektové dny zaměřené na zdraví.
„Rádi bychom rozšiřovali sortiment dle sezónnosti a zájmu zákazníků. Jednáme s dodavateli ze segmentu diet a máme v hlavě spoustu nových zajímavých nápadů,” uzavírá Milan Polák.
-stk-