ADC spouští projekt na podporu matek v reklamě

čtvrtek, 6. května 2021, 15:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Art Directors Club chce podpořit své členky na rodičovské dovolené. Nabídne jim členství zdarma do 3 let věku jejich potomka.

Zdroj: ADC

Zdroj: ADC

Art Directors Club (ADC), sdružující kreativce na českém trhu, spouští projekt ADC Moms, s nímž chce podpořit matky pracující v reklamě. Každá členka na rodičovské dovolené bude mít členství zdarma do 3 let věku svého potomka. Zároveň získá možnost zůstat v kontaktu s kolegy z oboru, a neztratit tak přehled o tom, co se kde děje. 

„Už delší dobu řešíme, že ADC potřebuje refresh, a taky na tom soustavně pracujeme. ADC Moms jsou jedním z mnoha kroků tímto směrem,“ vysvětluje důvody ke spuštění projektu jeho garantka Klára Palmer. 

Cílem projektu je nejen podpořit matky z řad stávajících členek, ale přilákat do ADC i členky nové. Kolik žen přesně v oboru pracuje, ADC zatím nemá zmápováno, nicméně má v plánu to zjistit. „Tomuto tématu se letos chce i více věnovat ADC Europe, takže bychom časem mohli mít i srovnání se zahraničím,“ popisuje Klára Palmer. 

ADC nyní také nabízí matkám na rodičovské dovolené i možnost pro seberealizaci. Hledá textařky a arťačky, které by se podílely na tvorbě obsahu pro sociální sítě klubu. 

-stk-