Obchodní řetězec Albert spouští novou věrnostní kampaň, v níž za nasbírané body nabízí kempingovou výbavu od značek Husky, LocknLock nebo Varta a cestovatelské deníky, knihy s cyklovýlety či hry od Albi.
„Touto letní kampaní jsme chtěli pomoci zákazníkům vybavit se na cesty, ať už se chystají strávit svou dovolenou kdekoliv. V naší nabídce pořídí kompletní kempingové vybavení, se kterým bude stanování skvělým zážitkem“, vysvětluje Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert.
Produkty od značky Husky, LocknLock a Varta mohou zákazníci pořídit se slevou až 75 %. V nabídce jsou lahve na pití, baterky v různých barevných provedeních, spací pytle, batohy, stan a další. Kromě toho si mohou zájemci pořídit i deníky, knížky a hry s cyklovýlety od Albi, a to se slevou až 87 %.
Za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Bod navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci celkem deset bodů, z toho Albert dává dva body jako dárek při využití klasické papírové kartičky. V případě sbírání bodů v aplikaci Můj Albert získají zákazníci předvyplněné a platné body tři. Navíc při nákupu kampaňových odměn jim Albert do aplikace připíše až 40 kreditů navíc.
Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert potrvá do 3. srpna, nebo do vyčerpání zásob.
-stk-