Blesk.cz mění grafiku, zavádí obsahovou personalizaci
Web Blesk.cz se od pondělí představuje v nové grafice, která se blíží novinovému stylu. Pracuje také s doporučovaným obsahem.
Zpravodajský server Blesk.cz (Czech News Center) má nový design, který připomíná novinovou grafiku. Cílem změn bylo podle CNC vytvořit jednodušší strukturovaný vizuální styl, který má podpořit přehlednost a vnímání webu jako moderního titulu. Zvýraznit to má i technologie doporučování obsahu na míru čtenáři.
„Nová homepage Blesk.cz má za cíl čtenáři na první pohled jednoznačně ukázat, co je to nejpodstatnější, co jsou nejdůležitější události a zprávy dne a co by neměl minout. Změna s sebou nese nové a zvýšené nároky na fungování redakce, ať už se týkají dlouhodobého plánování obsahu, práce se samotnými tématy či zavádění nových technologií,“ uvedla vedoucí redakce Blesk.cz Eva Šimková.
Technologie nové úvodní stránky Blesk.cz je založená na doporučování obsahu. Čtenáři tedy nabídne v danou chvíli pro něj nejrelevantnější obsah (personalizovaný i editorským výběrem sestavený). Postupně zahrne do doporučování i témata z ostatních online titulů vydavatelství Czech News Center.
„Pro redakci Blesku se jedná o nejzásadnější změnu za poslední roky. Zpravodajství v online prostoru prochází v posledních letech dramatickými změnami. Jednou z nich je i fakt, že se mezi jednotlivými weby zcela stírají rozdíly v nabídce obsahu. A grafické ztvárnění nabídky zpráv může být pro Blesk.cz jedním z nástrojů, jak se od ostatních opět odlišit. Už vzhledem k tomu, že se jedná o dlouholeté, signifikantní a těžko napodobitelné know-how, kterým Blesk na rozdíl od ostatních zpravodajských médií, a také sociálních sítí, disponuje,“ říká Radek Lain, šéfredaktor skupiny Blesk.
-mav-