Komplex budov Bořislavka Centrum, který právě dokončuje společnost KKCG Real Estate, má novou vizuální identitu. Východiskem pro nový vizuální styl byla samotná stavba, která je složena ze čtyř budov s důrazem na vnější otevřený prostor. Ústředním prvkem identity je litera B, kterou doplňuje nápis v na míru vytvořeném písmu.
Autory loga a celé vizuální identity je studio Toman Design, které ke spolupráci vyzvalo typografa Vojtěcha Říha z písmolijny Superior Type. Zakázku společnosti KKCG Real Estate tvůrci zpracovávali několik měsíců. Koncept se bude využívat nejen ve značení budov, ale také ve veškeré komunikaci – ať už na sociálních sítích, v online prostoru nebo v reklamě.
„Symbol projektu – písmeno B – odkazuje na základní myšlenku otevřeného prostoru, je zbaven vnitřní hmoty, asociuje hru světla na budovách a zároveň ctí estetiku architektury a geometrické prvky krystalů,“ přibližuje Lukáš Müller z Toman Design. Podobné lomy jsou typické i pro speciálně vytvořený font. Černobílý vizuální styl je doplněn gradientem signálních barev přecházejících od tyrkysové přes modrou až k fialové. Ten má připomínat barevnost skleněné fasády. S využitím barev je počítáno zejména pro akcenty či aktivní prvky na webu projektu.
Kromě písma byly také speciálně vytvořeny ikony pro orientační systém budovy a pro mobilní aplikaci.
Architektonické řešení Bořislavka Centra, které bude letos postupně uváděno do provozu, pochází z ateliéru Aulík Fišer Architekti. Objekt získal mimo jiné ocenění za nejlepší světový kancelářský projekt na prestižní soutěži International Property Awards.
-mav-