České dráhy svou první letošní kampaní chtějí vítat cestující po dlouhé zimě a vybízejí je k výletům do přírody. Kampaň vytvořená agenturou Havas se objevuje v outdooru, tisku, rádiu a na sociálních sítích. Pracuje s motivy poetických zastávek v přírodě. Inspirací pro cestující je tak série vizuálů s nádražními cedulemi zastávek, které svými vymyšlenými názvy naznačují, jaký zážitek je čeká – Červánkovice, Měkkomechovice, Kuropěníkov nebo třeba Velký Borůvkov. Kampaň poběží do konce května.
Aktuality
Novější články
Youtubeři a influenceři se musí nově registrovat u RRTV
Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.
Vyspělé Česko: Média selhávají v komunikaci zelené transformace
Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.
Starší články
Středeční večerní jedničkou byl opět Hrdina, poté Lovec
Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+ se stal znovu seriál Hrdina. Následoval Lovec, který zároveň dosahuje nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54. Výroční vydání pořadu Show Jana Krause se zařadilo do nejsledovanější trojice.
Doporučované
Meta nabídne v EU méně personalizovanou reklamu na FB a IG
Meta Platforms snižuje v Evropské unii o zhruba 40 % poplatky za používání sociálních sítí Facebook a Instagram bez reklamy.
Mastercard: Evropané změnili po pandemii nákupní rytmus
V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.
Šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Matyáš Zrno, střídá Pavla Švece
Economia mění šéfredaktora svého zpravodajského webu Aktuálně.cz. Do čela se od ledna postaví Matyáš Zrno, který přichází ze CNN Prima News.
Eurosport 1 zůstává na satelitu nadále jako neplacený kanál
Společnost Warner Bros. Discovery bude nadále šířit v Česku placený kanál Eurosport 1 na německy hovořících trzích nekódovaně. Využívá k tomu satelit Astra na pozici 19,2 stupně.
Cartoon Network upravil grafiku, schéma a odbavovací signál
Placená dětská stanice Cartoon Network, spadající pod mediální dům WarnerBros Discovery, upravila svou grafiku, programové schéma a vysílací signál.
Magenta TV odhalí novinky, přijít mohou i FAST kanály
T-Mobile plánuje 1. listopadu představit nové funkce své televizní platformy Magenta TV. Firma může přinést díky spolupráci se svým partnerem i první programy tzv. FAST Channels.
Spolek Díky, že můžem spouští kampaň „Svoboda nás spojuje“
U příležitosti 35. výročí sametové revoluce startuje spolek Díky, že můžem kampaň, do níž se zapojí i komerční firmy, neziskovky či influenceři.
KFC otevírá na Václavském náměstí svou vlajkovou restauraci
U příležitosti 30 let na trhu otevírá KFC na Václavském náměstí v Praze první vlajkovou restauraci svého druhu v Evropě.
DVTV Extra je dostupný v terestrice, zahájil v úterý ráno
Kanál DVTV Extra rozšiřuje distribuci i o terestrické TV vysílání.
Evropa konzultuje o budoucnosti nejen pozemní TV
Skupina pro politiku rádiového spektra (RSPG) zahájila konzultaci o budoucím využití frekvenčního pásma 470–694 MHz (UHF), které je klíčové pro televizní vysílání i kulturní a mediální služby.
Heureka: Česká e-commerce rostla ve třetím čtvrtletí o 5 %
I třetí kvartál letošního roku byl pro českou e-commerce ve znamení růstu, s celkovým nárůstem tržeb +5 %.
Skupina kanálů TV Barrandov má nová staniční loga
Televizní kanály TV Barrandov, Kino Barrandov a Krimi Barrandov představily nová loga. Na obrazovce se objeví nejpozději se startem jarního vysílání 2025.
Seriál Hrdina se uvedl jako jednička středečního večera
Nový seriál Hrdina sledovalo v divácké skupině starší 15 let 767 tisíc diváků, což byl nejlepší výsledek ve středu po 20:00. Následoval závěrečný díl seriálu Pustina. Ve skupině 15-54 byla těsně nejsledovanější show Hell´s Kitchen Česko.