Na mapě komunikační skupiny Near & Dear Group se nově nachází studio Semibold. Založili jej designéři ze Story TLRS a Triple Bangu – Štěpán Landa, Tomáš Mikulík a Pavel Čada.
Semibold nabízí služby na poli vizuální identity, webového designu nebo tiskovin. Díky zázemí Near & Dear Group zajistí i celé spektrum marketingové komunikace. Designéři z obou zmíněných agentur již mají za sebou zkušenost s rebrandingem Českého badmintonového svazu nebo vizuálním stylem nejstaršího pražského mrakodrapu Dům Radost. Rovněž stojí také za logem Obchodního domu Máj, vizuální identitou Pražských náplavek a globálním webem Becherovky.
„Obě zmíněné agentury v posledních letech sice produkovaly kvalitní design, ale větší důraz kladly na reklamu a digitální média. Abychom se identitám značek a webdesignu mohli věnovat na 100 %, vznikla myšlenka propojení designových týmů a založení specializovaného studia,” vysvětluje okolnosti vzniku Pavel Čada, kreativní ředitel studia Semibold.
Ke svému startu připravilo nové studio také kampaň v podobě speciálního balení pro koktejly Top Shelf Bottle. „Spuštění studia jsme chtěli oznámit originálním způsobem a představit spektrum našich schopností. Proto jsme nechali vyrobit koktejly, které svým kontrastem v chuti a vzhledu naznačují, že k designu přistupujeme kreativně s nohama na zemi. To se ostatně projevuje i v názvu studia, který balancuje na hraně odvahy a věcnosti,” popisuje Štěpán Landa, CEO Semibold.
Název Top Shelf Bottle odkazuje k vrchní polici, do které se sahá pro nejlepší lahve při výjimečných příležitostech. Balení obsahuje dvě variace na klasické koktejly – Negroni stařené dřevem ze Sherry sudů a Gimlet, kde se o balanc chutí postaraly bylinné a jablečné tóny. Na přípravě koktejlů studio spolupracovalo s brněnským Botanic Barem.
-stk-