Intimissimi má kampaň, vstoupila do Outlet Arena Moravia

středa, 19. května 2021, 11:30 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

Společně s otevřením obchodů od pondělí 10. května zahájila značka Intimissimi svou televizní kampaň.

Ilustrační foto, zdroj: Intimissimi

Ilustrační foto, zdroj: Intimissimi

Společně s otevřením obchodů od pondělí 10. května zahájila značka Intimissimi svou televizní kampaň. Běží na kanálech MediaClub i Nova Group. Nový spot představuje novou kolekci z přírodní bavlny Cotton Corsetry od Intimissimi. Nasazen je primárně v hlavním vysílacím čase, prémiové umístění má podpořit vnímání značky. „Krása se ukrývá všude, krása je v každé ženě,” zní v novém televizním spotu.

Od stejného data rozšířil zároveň ostravský Outlet Arena Moravia svou nabídku značek o prodejnu Calzedonia Intimissimi. Značky ve své prodejně nabízí kompletní sortiment pro ženy, muže i děti. „Obchod je jediný outletového typu této značky na Moravě a v počtu metrů čtverečních, které činí 450 m², se jedná o její největší outlet v celé ČR,“ vysvětlila Hana Zielinová, marketingová a tenant manažerka centra. Doplnila, že jednání probíhala obvyklým způsobem a že Outlet Arena Moravia o rozšíření portfolia značek v tomto segmentu velmi stál.

Další novinkou je otevření nové prodejny značky Intimissimi v pražském nákupním centru Quadrio, a to od 14. května 2021.

Značka Intimissimi vznikla v italské Veroně v roce 1996 jako druhá značka společnosti Calzedonia S.p.A. (zal. 1986). V současnosti má ve světě najít více než 1500 prodejen, přítomná je v 47 zemích. Intimissimi se specializuje na spodní prádlo, topy, pyžama a domácí oblečení pro ženy a muže.

-mav-