Marketing a PR v agentuře Marketup vede Jana Královič

úterý, 4. května 2021, 07:20 Aktuality, PR, Lidé, Marketing MediaGuru

O marketing a PR aktivity digitální agentury Marketup se nově stará Jana Královič.

Jana Královič, zdroj: Marketup

Jana Královič, zdroj: Marketup

Na pozici Marketing & PR Managera digitální full-servisové agentury Marketup nastoupila Jana Královič.

Řídit marketing v rámci full-servisové digitální agentury je výzva sama o sobě. Velmi často platí pořekadlo, že kovářova kobyla chodí bosa. V Marketupu vzniká hromada skvělých a hlavně úspěšných kampaní, na kterých pracuje spousta jak talentovaných mladých lidí, tak i zkušených seniorů. Mým cílem je, aby jejich práce byla vidět a mohli být tak inspirací pro další profesionály v marketingu,” říká Jana Královič. 

Přestože poskytujeme služby v celém spektru digitálu od strategie, přes kreativu, komunikaci až po datové a technologické služby, velmi často se setkáváme s tím, že jsme vnímáni jako čistě výkonnostní agentura. To ovšem již mnoho let neplatí. Výzvou pro Janu je změnit toto vnímání a ukázat, že Marketup umí zajistit nejen digitální komunikaci, ale dokáže provést značky celkovou digitální transformací,” dodává CEO agentury Miroslav Král. 

Jana Královič přichází do Marketupu po mateřské dovolené. Předtím působila v německo-švýcarské společnosti Vorwerk v divizi Thermomix na pozici Digital & CRM Marketing Manager pro Českou republiku. V minulosti pracovala v rámci reklamních a PR agentur pro brandy, jako jsou Volvo, Kika, Hyundai, Green Swan či Siemens.

-stk-