Contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group rozšířila své klientské portfolio o novou značku. Po dvoukolovém výběrovém řízení na správu sociálních sítí si ji jako svého partnera vybrala společnost Škoda Transportation ze skupiny PPF.
Přední evropský výrobce vozidel pro městskou a železniční dopravu Škoda Transportation, jehož tradice výroby přesahuje více než 160 let, si své potenciální partnery pro správu sociálních sítí vyzkoušel už ve výběrovém řízení, jehož součástí byl také ukázkový týden vzájemné spolupráce.
„Od našeho partnera proto očekáváme, že převezme naše tempo a podpoří aktivity, kterým se věnujeme způsobem, jenž odpovídá významu naší značky na trhu,“ uvádí k zahájení spolupráce Milan Kosař, ředitel Korporátní komunikace a marketingu skupiny Škoda Transportation.
V rámci nově uzavřené spolupráce bude komunikace contentové agentury Fuse soustředěná na sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn, a to jak na profily firemní, tak ambasadorů skupiny. „Dopravní strojírenství a jeho vliv na planetu a společnost má celosvětově velký potenciál. Podpora aktivit a renomé přední české společnosti v tomto oboru je tak pro nás výzvou a zároveň závazkem, na který se těšíme,“ dodává Petr Machovec, vedoucí týmu sociálních médií Fuse.
Spolupráce Škoda Transportation a contentové agentury Fuse oficiálně odstartuje od května 2021.
-mav-