SodaStream International, značka perlivé vody, divize společnosti PepsiCo, nabídne na českém trhu nové příchutě od Pepsi. Od začátku června se dostává do prodeje šest příchutí – Pepsi, Pepsi Max, 7 up, 7 up Free, Mirinda a Mirinda Diet.
„Je to pro nás příležitost oslovit skupinu zákazníků, kteří do svého pitného režimu pravidelně zařazují zejména oblíbené ready-to-drink nápoje,“ říká Michal Panis, produkt & brand manažer značky SodaStream v ČR.
Příchutě jsou ve 440ml lahvičkách s dávkovacím víčkem a ke koncentrátu stačí přidat čerstvě naperlenou vodu. Produkty budou na českém trhu dostupné ve stávající síti maloobchodních prodejců SodaStream, tj. v řetězcích jako Kaufland, Datart, Tesco, Albert, Teta, dále také online na Mall.cz nebo Alza.cz atd.
Spolu s novými příchutěmi uvádí značka na český trh také další produkty. Sortiment opakovaně použitelných lahví doplní sada lahví SodaStream typu Fuse s motivy ikonických příchutí Pepsi, Pepsi Max a 7 UP. V prodeji bude rovněž set SodaStream Spirit Megapack.
Novinku podpoří komunikační kampaň, která poběží od začátku června do konce léta. Objeví se spoty v televizi, v rozhlase, dále je plánována komunikace v tisku a online. Po Norsku, Švédsku, Německu a Francii tak společnost v letošním roce pokračuje v expanzi na nové trhy, kromě ČR se novinka objeví i v Rakousku, Itálii, Maďarsku a Slovensku.
-zue-