Žabka začíná v rámci onlinu spolupracovat se službou Wolt
Žabka začíná v online prodejích spolupracovat s kurýrní službou Wolt. Ta bude v rámci pilotního provozu zatím dostupná v Praze a Brně pro 10 obchodů.
Síť prodejen malého formátu Žabka vzhledem k nárůstu zájmu zákazníků o online nákupy rozšiřuje možnosti objednání a doručení nákupů. Nově zahájila spolupráci s kurýrní službou Wolt.
„Častější využívání online nákupů patří k trendům posledního roku. Tímto způsobem nakupování máme možnost oslovit širší spektrum zákazníků, kteří by jinak u nás běžně nenakupovali. V rámci nové spolupráce se společností Wolt nabídneme zákazníkům na 850 položek v rámci celé šíře našeho sortimentu a vedle doručení domů je možná i varianta vyzvednutí na prodejně,“ vysvětluje Radim Lunda, generální ředitel sítě obchodů Žabka v ČR.
Služba bude dostupná zákazníkům v Praze a Brně, v rámci pilotního provozu se do ní zapojí deset obchodů a doručovat se bude do 30 minut. Postupně Žabka plánuje přidat další prodejny.
Možnost online nákupu nabízí síť prodejen již více než rok a to od loňského dubna, kdy začala spolupracovat s aplikací Bolt Food. V současnosti je dostupná na 39 obchodech a na výběr přes 800 položek.
-zue-