Cannes Lions: Kdo vyhrál letos Grand Prix

sobota, 26. června 2021, 08:25 Reklama MediaGuru

Letošní ročník mezinárodního festivalu Cannes Lions se blíží ke konci. Přinášíme přehled kampaní oceněných Grand Prix.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

O rok odložený festival Cannes Lions vyhlásil v jihofrancouzském letovisku poslední vítěze. Z českých agentur zabodovala agentura WMC Grey, jež za svou kampaň Hackathon #známkamaráda získala celkem pět cen, z toho dvě zlaté, jednu stříbrnou a dvě bronzové. Nyní přinášíme výběr kampaní, které dosáhly na nejvyšší ocenění – Grand Prix. Ve 30 kategoriích jich bylo uděleno celkem 44.

Tři Grand Prix – v kategoriích Brand Experience & Activation, Direct a Social & Influencer – si vysloužila kampaň „Stevenage Challenge“, kterou pro Burger King vytvořila agentura David. 

Dvě Grand Prix v kategoriích Industry Craft a Print & Publishing byly uděleny kampani „Courage is Beautiful“, jež připravila agentury Ogilvy London & Toronto pro značku Dove. 

V kategoriích Media a Mobile vystoupala na nejvyšší příčku kampaň Telenoru „Naming the Invisible by Digital Birth Registration“ od Ogilvy Pakistan. 

V královské disciplíně – Film – si Grand Prix odnesly hned tři kampaně: „Crocodile Inside“ od BETC Paris pro značku Lacoste, „Nike: You Can’t Stop Us“ od Wieden+Kennedy Portland a „#Wombstories“ pro Essity od AMV BBDO London, jež Grand Prix získala také v kategorii Film Craft. 

Kromě #Wombstories bodovala i další kampaň společnosti Essity a londýnské agentury AMV BBDO, a to „Women Pain Stories“ v kategoriích Health a Titanium. 

V kategorii Brand Experience & Activation získala vedle Burger Kingu Grand Prix také kampaň „True Name“ od newyorské agentury McCann pro Mastercard.

V kategorii Media byly uděleny dvě Grand Prix – vedle již zmíněné kampaně Telenoru bodoval i počin „Boards of Change“, kterou připravila FCB Chicago pro City of Chicago. 

V pořadí druhou Grand Prix si připsala agentura Wieden+Kennedy Portland, a to v kategorii Creative Effectiveness za kampaň „Dream Crazy“, kterou vytvořila opět pro Nike. 

Grand Prix za Creative Strategy si odnesla agentura Goodby Silverstein & partners za kampaň „Can’t Touch This“ pro Cheetos. 

Přehled Grand Prix na letošních Cannes Lions

Kategorie

Kampaň

Agentura

Značka

Brand Experience & Activation

Stevenage Challenge

David Madrid & Miami

Burger King

Brand Experience & Activation

True Name

McCann New York

Mastercard

Creative Business Transformation

Act For Food

Marcel Paris

Carrefour

Creative Data

Saylists

Rothco Dublin

Warner Music

Creative eCommerce

Tienda Cerca

Draftline Bogota

AB InBev

Creative eCommerce

Raising Profiles

FCB Inferno London

The Big Issue

Creative Effectiveness

Dream Crazy

Wieden+Kennedy Portland

Nike

Creative Strategy

Can’t Touch This

GSP San Francisco

Cheetos

Design

Looop

AKQA Stockholm

H&M

Design

Disappearing Packaging

Superunion London

Notpla

Digital Craft

Astronomical

Epic Games

Fortnite

Direct

Stevenage Challenge

David Madrid & Miami

Burger King

Entertainment

Swipe Night

72andSunny Los Angeles

Tinder

Entertainment

In Love We Trust

Dentsu Taipei

Sinyi Realty

 

Old Town Road

Prettybird Culver City

Columbia

Entertainment for Music

Feed Parade

Gut Sao Paulo

Mercado Livre

Entertainment for Sport

Salla 2032

Africa DDB Sao Paulo

House of Lapland

Entertainment for Sport

Eternal Run

Edelman London

Asics

Film

Womb Stories

AMV BBDO London

Essity

Film

Crocodile Inside

BETC Paris

Lacoste

Film

You Can’t Stop Us

Wieden+Kennedy Portland

Nike

Film Craft

Womb Stories

Chelsea Pic. Los Angeles

Essity

For Good

Still Speaking Up

Publicis Mexico & Latvia

Propuesta Civica

Glass

I Am

VMLY&R Sao Paulo

Starbucks

Health & Wellness

Address Pollution

AMV BBDO London

C.O. for Public Interest

Health & Wellness

Women Pain Stories

AMV BBDO London

Essity

Health & Wellness

Steal Our Staff

TBWA \ London

Beco

Industry Craft

Courage is Beautiful

Ogilvy London & Toronto

Dove

Innovation

Degree Inclusive

Wunderman T. Buenos Aires

Unilever

Media

Boards of Change

FCB Chicago

City of Chicago

Media

Digital Birth Registration

Ogilvy Pakistan

Telenor

Mobile

Digital Birth Registration

Ogilvy Pakistan

Telenor

Outdoor

Moldy Whopper

David, Ingo, Publicis

Burger King

Outdoor

Electric Village

Publicis Conseil Paris

Renault

Outdoor

Shutter Ads

Publicis Milan

Heineken

Pharma

Sick Beats

Area 23 New York

Woojer

PR

Contract For Change

FCB New York

Michelob Ultra

PR

The Bread Exam

McCANN Paris

Spinneys

Print

Courage is Beautiful

Ogilvy London & Toronto

Dove

Radio

Sick Beats

Area 23 New York

Woojer

Social & Influencer

Stevenage Challenge

David Madrid & Miami

Burger King

Social & Influencer

Superb Owl

R/GA San Francisco

Reddit

Sustainable Development Goals

The 2030 Calculator

Farm Stockholm

Doconomy

Titanium

Women Pain Stories

AMV BBDO London

Essity

-stk-