Česká pošta navazuje na základě vítězství ve veřejné zakázce spolupráci se společností ČEZ Prodej. Základem je zvýšení klientského komfortu zřízením kontaktních míst ČEZ Prodej na vybraných poštovních pobočkách. Zákazníci si tak budou moci při jedné návštěvě vedle poštovních služeb vyřídit i své požadavky týkající se energií. Se spuštěním provozu prvních kontaktních míst na poštách se počítá již v průběhu letošního léta.
„Věříme, že se jedná o mimořádné spojení dvou významných společností. ČEZ Prodej je špičkou ve svém oboru, a proto jsme přesvědčeni, že nejen díky rozsáhlé síti našich poboček, ale především díky zkušenostem našich zaměstnanců jsme jako Česká pošta v tomto projektu pro něj vhodným partnerem,“ řekl za Českou poštu ředitel divize Státní poštovní služby Miroslav Štěpán.
Specialisté budou na kontaktních místech ČEZ Prodej obsluhovat klienty, kteří řeší komoditní produkty jako elektřina a plyn, a zároveň se snažit získat klienty i k novým produktům, jako jsou instalace střešních fotovoltaických elektráren s bateriemi nebo tepelných čerpadel.
„Pobočky České pošty jsou na snadno dostupných a atraktivních místech po celé České republice. Věřím, že toto strategické partnerství nám přivede nové zákazníky, zlepší dostupnost našich služeb ve všech regionech a svou atraktivitou zvýší spokojenost zákazníků obou společností,“ uvedl Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.
ČEZ Prodej má 24 svých zákaznických center a zhruba 50 poboček externích partnerů po celé republice. Spolupráce s Českou poštou tuto síť rozšíří a částečně také nahradí některé dosavadní externí partnery. V první přípravné fázi projektu v tomto roce by mělo být na 15 vybraných poštovních pobočkách vybudováno 22 kontaktních míst, v následujícím roce dalších 103 míst na 58 pobočkách.
-stk-