Milka chce konkurovat Nutelle, uvádí vlastní pomazánku

čtvrtek, 3. června 2021, 14:55 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Milka uvádí na český trh vlastní lískooříškovou pomazánku. Stejně jako Nutella cílí na příležitost snídaní.

Zdroj: Mondelēz

Zdroj: Mondelēz

Značka čokolád Milka, z portfolia společnosti Mondelēz, přináší na tuzemský trh novinkou v segmentu pomazánek. V 350gramovém balení nabídne pomazánku z lískových oříšků, kakaa a slunečnicového oleje. Stejně jako konkurenční Nutella, jež spadá pod Ferrero, bude cílit na stravovací příležitost při snídani. 

„Po úspěchu na německém a rakouském trhu přicházíme s tímto produktem před české spotřebitele,“ říká Lenka Čermáková, manažerka marketingu značky Milka.

Novinka je momentálně uváděna do širší obchodní sítě včetně vybraných e-shopů. V průběhu letních měsíců se jí dostane marketingové podpory. „Zaměříme se na obchody, chystáme televizní spoty a digitální komunikaci,“ dodává Jiří Šebek, Corporate & Government Affairs manažer společnosti Mondelēz. 

-stk-