Pilulka mění vizuální identitu, navyšuje počet výdejních míst

středa, 9. června 2021, 11:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Pilulka přichází po osmi letech s celkovou změnou své identity. Chce se prezentovat jako atraktivní místo nákupu.

Pilulka má nové logo se znaménkem plus a úsměvem, zdroj: Pilulka.

Pilulka má nové logo se znaménkem plus a úsměvem, zdroj: Pilulka.

Společnost Pilulka Lékárny přichází po osmi letech s celkovou změnou vizuální identity, která reflektuje zákaznické emoce a preference. Cílem je představit síť lékáren a e-shopu jako atraktivní místo nákupu, kde „má prioritu lepší život – prevence, zdravý životní styl, výživa a screening“. Zároveň má nové logo, barvy i široké spektrum grafických prvků přinést do komunikace hravost a radost.

„Představte si, že lékárna nemusí být jen lékárna. O to nám od první chvíle šlo, aby zákazníci skrze novou identitu a komunikaci začali +pilulku vidět jako bránu do světa zdravého životního stylu. Cílem je udělat +pilulku atraktivnější a otevřít ji všem, kteří touží po lepším životě,“ říká Robert Janča, odborník na komunikaci značek, který se na rebrandingu podílel.

Ke změně vizuální identity a komunikace k zákazníkům došlo na základě výsledků výzkumu. „Ze získaných dat vyplývá, že na Pilulce nakupují ze 65 % ženy (moderní/ambiciózní trendsetterky), které jsou aktivní na internetu. Právě tato cílová skupina se postarala o 70 % tržeb za rok 2020,“ uvádí Martin Navrátil, CCO Pilulky. 

Rebrandingem se tak chce Pilulka této cílové skupině přiblížit, posílit svou image a odlišit se od konkurence. „Část zákazníků nás vnímá pouze jako e-shop, nebo jako lékárnu. Naším cílem je stát se nejlepším partnerem v oblasti péče o zdraví našich zákazníků a podpořit jejich zdravý životní styl,“ dodává Vojtěch Janoušek, CMO Pilulky.

Na rebrandingu se podíleli lidé napříč celou firmou, spolupracovala na ní také designérka Věra Marešová. „Navržená vizuální identita se snaží více komunikovat funkci a obsah +pilulky. Základním prvkem, který není prvoplánově vidět je tečka / bod / zárodek, který vše vytváří, neboli emoce. Vizuální prvky jsou oblé, jemné a navozují vizuálně ,intuici' a ženskost. Chci říct, že +pilulka představuje intuitivní cestu a je takovým ,+' a ,úsměvem' na jejich cestě za lepším životem,“ přibližuje designérka.

Rebranding se propíše do všech kanálů, od webových stránek, aut po obaly, v nichž doručuje objednávky. Promítne se také do vlastních výdejních míst, tzv. Pilulka Boxů, jejichž počet chce společnost navyšovat. „Právě Pilulka Boxy mohou naši zákazníci nově využívat mnohem více než tomu bylo doposud. Od dnešního dne přibylo deset nových prémiových lokalit v obchodních centrech v Česku a na Slovensku, kde si mohou zákazníci svou objednávku vyzvednout. V následujících týdnech budeme Pilulka Boxy umisťovat na další zajímavé lokality,“ popisuje Daria Zverevská, brand manažerka Pilulky, s tím, že změna čeká i na štíty kamenných lékáren.

Do budoucna plánuje Pilulka investovat do rychlého růstu, expandovat a přinášet na trh inovativní projekty.

-stk-