Vydavatelství Premium Media Group uvedlo nový titul Premium Brno. Jde o byznysový magazín s lifestylovým obsahem a má se stát prvním krokem v expanzi vydavatelství do regionů.
„Projekt Premium Brno vychází z našeho přesvědčení, že v regionech – a na jižní Moravě především – se skrývá nevyužitý mediální potenciál. Brno disponuje nebývale zajímavou byznys komunitou s přesahem do celého světa a my jsme se rozhodli věnovat jí náležitý prostor k vyjádření,“ přibližuje filozofii za vznikem nového titulu publisherka Premium Media Group Jitka Krulcová. Vydavatelství podle jejích slov nevylučuje zvýšení periodicity magazínu na čtvrtletník.
Nový pololetník z produkce vydavatelství Premium Media Group cílí podobně jako celé portfolio mediálního domu do segmentu bonitních čtenářů. Magazín o 120 stranách je dělen na dvě sekce a sice Byznys a Lifestyle. První vydání mapuje témata zaměřující se na scénu technologického byznysu v moravské metropoli nebo developerské plány na rozvoj města, dotýká se ale i tamních vzdělávacích institucí nebo nadregionální problematiky aktuálních trendů z oblasti práva. Ekonomicky zaměřené články doplňují rubriky věnované gourmet zážitkům, cestování, architektuře, designu nebo automobilovým testům.
Premium Brno vychází v nákladu 5 tisíc kusů, přičemž výtisky jsou distribuovány na regionální databázi kontaktů doplněnou o distribuční místa v podobě restaurací, showroomů, hotelů a dalších. Příští vydání Premium Brno termínově směřuje k letošnímu podzimu.
Časopis je možné zakoupit na e-shopu.
-mav-