Česká značka energetického nápoje Semtex, jež patří do portfolia společnosti Kofola ČS, se rozhodla investovat do e-sportu a gamingu. Koupila proto e-sportový tým Brute, s nímž již dříve spolupracovala na komunikačních aktivitách.
„Podpořit existenci jednoho z nejlepších českých týmů Brute je jasný signál našim fanouškům, že to s podporou e-sportu myslíme vážně. K rozhodnutí o koupi jsme došli na základě dosavadní úspěšné spolupráce,“ popsal Aleš Hladil, senior brand manager značky Semtex.
Naposledy Semtex s Brute vytvořil showmatch streamovaný na Twitchi. Cílem bylo představit nový drink Semtex Focus, který je určen pro zvýšenou koncentraci, a je tak ideální právě pro gamery. Na výrobě samotného produktu se podíleli i hráči z Brute. Testovali různé příchutě, konzultovali složení i design produktu.
Tým Brute tvoří 30 hráčů a tři trenéři. Věnují se především hrám Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), Dota 2 a League of Legends (LoL). „Převzetí týmu silnou značkou nám zajistí stabilní finanční zázemí. Budeme se tak moci soustředit na rozvoj hráčů, na zvyšování jejich skills. Slibujeme si od toho další zlepšení jak na místní, tak na mezinárodní herní scéně a vybudování silné hráčské komunity,“ dodal manažer týmu Tomáš Müller.
Kromě gamingu se pustí Semtex i do dalších zájmů své cílové skupiny. Aktivita v hudbě je provázána s recepturou nápoje Semtex Long, který nabízí přísun energie po dlouhou dobu – třeba během koncertů a večírků. Proto se v květnové kampani Semtex Beat značka spojila se slovenským producentem, rapperem a DJ Konexem a nabídla fanouškům v rámci soutěže možnost dotvořit rapperovu skladbu. Ta bude regulérním trackem na jeho novém albu Supernova, které zrovna vydává.
V oblasti módy zase pro každý z drinků z portfolia Semtex vznikla ve spolupráci se značkou oblečení Lalavoom speciální módní kolekce, která bude v prodeji na e-shopu. Vznikla tak módní kolekce triček, mikin, legín a tepláků.
„Platforma Semtex Republic se soustředí na oblasti, které jsou důležité a relevantní pro generaci Z. V naší komunikaci tyto oblasti propojujeme s nápoji z našeho Semtex portfolia. Do aktivit, které připravujeme, naši komunitu vždy přímo zapojujeme. Generace Z umí poznat, jestli jí někdo jen chce něco prodat, nebo s ní žije v jejím světě,“ uzavírá Aleš Hladil.
-stk-