Seznam.cz vyhlašuje ocenění Agenturní spolupráce roku

středa, 16. června 2021, 11:00 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Sledovat bude výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích.

Zdroj: Seznam.cz

Zdroj: Seznam.cz

Internetová společnost Seznam.cz vyhlašuje první ročník ocenění Agenturní spolupráce roku. Sledovat bude výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou.

Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz, ani manažer konzultací Skliku David Velechovský, šéf Seznam Brand Studia Ondřej Sitta nebo Petr Daneš, manažer videoreklamy na Seznamu. Vítěz bude v každé kategorii jen jeden. „Vítěze vybíráme ze všech agentur, které s námi spolupracují. Jakožto jednička na trhu spolupracujeme se všemi většími agenturami,“ říká Ondřej Polášek, manažer obchodního týmu klíčových zákazníků Seznam.cz.

Vyhlašované kategorie:

  • Cross-mediální kampaň roku: Kampaň, která ve všech mediatypech získá celkově nejvyšší zásah reálných uživatelů.
  • Obsahová spolupráce roku: Agentura, která nejlépe využila možnosti obsahové spolupráce se Seznamem. Hodnotit se bude úspěch kampaně, inovace, pročtenářský přístup i role agentury.
  • Skokan roku: Agentura s nejvyšším meziročním procentuálním nárůstem investic.
  • Absolutní Skokan roku: Agentura s absolutně nejvyšším meziročním nárůstem investic.
  • Videokampaň roku: Agentura s nejlepší strategií videoreklamy a využitím reklamních videoproduktů Seznamu.
  • Videospolupráce roku: Agentura, která kontinuálně využívá videoreklamu, se může ucházet o cenu, ve které hlavním kritériem bude poměr investic do videa k celkovým investovaným prostředkům.
  • Inovátor roku: Ocenění pro agenturu, která prokáže odvahu a udělá krok do neznáma a efektivně využije např. reklamních formátů a způsobů komunikace.

„Videoreklama je u nás velkým trendem a investice do ní u nás každým rokem rostou, proto se na ni chceme v soutěži speciálně zaměřit,” uvedl Petr Daneš, manažer videoreklamy Seznam.cz.​

Vítězné agentury budou vyhlášené v únoru roku 2022 a jejich zástupci získají nejen trofej v podobě sošky maskota Krastyho, ale budou mít možnost vykonat dobrý skutek a budou si moci vybrat ze sedmi neziskových organizací tu, jejíž činnost je jim nejbližší a podpořit ji kreditem do reklamního systému Sklik v hodnotě 50 tisíc korun. Podpořit bude možné tyto organizace: Zdravotní klaun, Linka bezpečí, Konto bariéry, LOONO, Domov svatého Josefa, Projekt Šance nebo Aranžérie.

-mav-