Spontex a Nuk si na sociální sítě vybírá Konektor

sobota, 5. června 2021, 08:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značky Spontex a Nuk si pro pomoci s komunikací vybraly agenturu Konektor.

Zdroj: Nuk

Zdroj: Nuk

Značka úklidových pomocníků Spontex a značka kojeneckého zboží Nuk si pro pomoc se správou sociálních sítí a spolupráci s influencery vybraly agentury Konektor Social a The Hive.

„Konektor jsme zvolili mimo jiné kvůli jeho schopnosti vytvářet integrované kampaně. Agentury nám budou trvale pomáhat s komunikací na sociálních sítích, kterou navíc příležitostně podpoříme spoluprací s influencery. Právě v této oblasti už máme společné zkušenosti díky loňské úspěšné kampani značky Nuk na podporu pitného režimu dětí,“ popsala Jarmila Jeřábková, Brand Activation and Trade Marketing Manager, která se o obě značky stará.

„Značka Nuk je už nyní lovebrandem. Tuto pozici chceme posilovat a mimo jiné prohloubit zmíněnou spolupráci s influencery. Pro značku budeme například hledat ambasadorku maminku, která postupem času představí široký rozsah produktů – od miminek až po batolata,“ popsal Patrik Rychlý z agentury The Hive. 

U značky Spontex mají agentury z Konektor Place za cíl zaměřit se na komunikaci snadnějšího, efektivního a ekologického úklidu, díky kterému můžete více času věnovat důležitějším částem svého života. „Díky celkovému oživení feedu a přesnému cílení reklamy chceme nejen zvednout počet fanoušků, ale zároveň je aktivně zapojit a vytvořit z FB stránky živou síť pro diskuzi mezi všemi příznivci snadného i ekologického úklidu,” dodala Aneta Horáková z agentury Konektor Social.  

-stk-