WMC Grey si na Cannes Lions připisuje další zlato

pátek, 25. června 2021, 11:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaň Hackathon #známkamaráda získala v Cannes již pátou cenu.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Celkem pět cen posbírala kampaň Hackathon #známkamaráda na festivalu Cannes Lions. Ke čtyřem cenám, které agentura WMC Grey získala v kategoriích Direct (zlato, stříbro), PR (bronz) a Media (bronz), si připsala další zlato v kategorii Brand Experience & Activation – Social Engagement & Integration for Live Experience. Shortlist v podkategorii Social Behaviour zůstal neproměněn. 

Hackathon #známkamaráda od WMC Grey

Další želízko v ohni má agentura Triad Advertising za svou kampaň pro IKEA, a to v kategorii Sustainable Development Goals – Gender Equality.

Češi mají v Cannes další tři shortlisty, do finále jde WMC a Triad

čtvrtek 24. června 2021

Cannes Lions: Kdo vyhrál letos Grand Prix

sobota 26. června 2021

-stk-