Jedničkou českého internetu v prvním pololetí byl Seznam
Seznam.cz zůstává nejsilnějším hráčem českého internetu z pohledu počtu reálných uživatelů i page views, ukazují data NetMonitoru za první pololetí 2021.
Průměrná měsíční návštěvnost webů provozovaných společností Seznam.cz představovala v prvním pololetí letošního roku 8,44 mil. reálných uživatelů. Ti si v průměru každý měsíc zobrazili 4,66 mld. stránek (page views). Šlo o nejlepší výsledek na českém internetu v prvním letošním pololetí, vyplývá z dat výzkumu NetMonitor.
Seznam.cz provozuje vedle své domovské stránky seznam.cz například weby Novinky.cz, Seznam Zprávy.cz, Super.cz, Pro Ženy.cz nebo Mapy.cz.
Internetovou dvojkou byla v pololetí mediální skupina Mafra (iDnes.cz, Lidovky.cz, Expres.cz, eMimino.cz aj.) a trojkou mediální zastupitelství Impression Media (skupina Media Bohemia). S minimálním odstupem ale následuje Czech News Center společně s weby rádiové společnosti Active (skupina Czech Media Invest) a pětici nejsilnějších uzavřela v prvním pololetí Tiscali Media.
TOP 15 provozovatelů českého internetu, 1. pololetí 2021
pořadí | provozovatel | průměr RU I-VI/2021 | průměr PV I-VI/2021 |
1. | Seznam.cz | 8 438 304 | 4 657 876 171 |
2. | Mediální skupina Mafra | 7 266 719 | 787 645 807 |
3. | Impression Media | 6 969 990 | 236 833 496 |
4. | Czech News Center / Active | 6 959 381 | 506 440 919 |
5. | Tiscali Media / ARBOmedia | 6 520 954 | 114 655 295 |
6. | Vltava Labe Media | 6 455 783 | 365 378 033 |
7. | FTV Prima | 5 389 306 | 152 571 008 |
8. | Economia | 5 272 442 | 394 280 985 |
9. | Heureka Group | 4 482 547 | 61 424 490 |
10. | Internet Info | 3 944 251 | 24 140 909 |
11. | Česká televize | 3 564 550 | 61 247 634 |
12. | Český rozhlas | 2 960 143 | 26 179 184 |
13. | Radim Smicka | 2 913 338 | 377 855 058 |
14. | Nova Group | 2 654 493 | 46 661 433 |
15. | Burda Praha | 2 532 007 | 18 324 682 |
Průměrná denní návštěvnost (počet návštěv) na českém internetu byla v prvním letošním pololetí 2021 o 6 % vyšší než ve srovnatelném loňském období.
Připomínáme, že výzkum NetMonitor, který je jednotným výzkumem návštěvnosti českého internetu, nepostihuje data o návštěvnosti nadnárodních webových stránek (Facebook, Google, YouTube aj.).
-mav-