Nova natáčí show Souboj na talíři, opírá se o tváře MasterChef

pondělí, 19. července 2021, 12:00 TV MediaGuru

Televize Nova natáčí novou kulinářskou roadshow Souboj na talíři. V pořadu se představí porotci reality show MasterChef Česko.

Porotci pořadu MasterChef v novém pořadu Souboj na talíři, zdroj: TV Nova

Porotci pořadu MasterChef v novém pořadu Souboj na talíři, zdroj: TV Nova

Televize Nova natáčí novou kulinářskou roadshow Souboj na talíři. V pořadu se představí porotci reality show MasterChef Česko: Radek Kašpárek, Jan Punčochář a Přemysl Forejt. Koncept pořadu je založen na tom, že vždy jeden z kuchařů vybere místo a jídlo, které ten daný týden ochutnají. Druzí dva se jím musí inspirovat a uvařit svoji verzi jídla. Show podle Novy vznikala na míru právě těmto českým kuchařům.

Natáčení probíhá na několika místech České republiky, kde budou kuchaři hledat jídla a vařit je. Už se natáčelo v Brně nebo v šumavských lesích. Porotci show MasterChef Česko se tak divákům představí v nové roli. Vyzkouší si mimo jiné i pozici soutěžících.

Kuchařská reality show je jedním z několika nových pořadů, kterou Nova připravuje do svého letošního podzimního vysílání. V něm nabídne například seriál Pan profesor, vědomostní reality show Na lovu (v originále The Chase), novou seznamovací reality show Love Island a v přípravě je také nový pořad s Leošem Marešem. Vedle toho se natáčí i nová řada seriálu Policie Modrava a nejnověji se rozběhl casting na cestovatelskou soutěžní reality show Asijský expres.

Nova už do podzimního vysílání nepočítá s televizními díly seriálu Ordinace v růžové zahradě, seriál ale bude dál nabízet na své placené videoplatformě Voyo. Nové díly seriálu se na Voyu objeví v dohledné době, televize už zahájila reklamní kampaň, kterou Ordinaci na Voyu podporuje. 

MasterChef Česko patří k úspěšným pořadům televize Nova, zejména ve sledovanosti v divácké skupině 15-54, která je pro televizi klíčová pro prodej reklamy. Loňské díly pořadu, které Nova vysílala na jaře i na podzim 2020, celkem v průměru sledovalo téměř milion diváků starších 15 let (960 tisíc), přičemž v cílové skupině 15-54 překročil podíl pořadu 34 %.

-mav-