Puma se pro tvorbu nové kolekce spojila s Haribo

pátek, 2. července 2021, 18:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Puma vytvořila novou kolekci ve spolupráci s výrobcem gumových medvídků.

Zdroj: Puma

Zdroj: Puma

Sportovní značka Puma se pro tvorbu nové kolekce spojila s výrobcem bonbonů Haribo. Jejich společná kolekce oslavuje legendární gumové medvídky Goldbears. 

Produkty této kolekce, na kterých se setkávají zvířecí symboly obou značek, pracují se zářivými barvami a hravými designovými detaily s co-brandingem. Kolekce zahrnuje modely Puma Suede Triplex a Suede Wn’s Mix, RS-X3, California Pro a Street Rider, nabízí rovněž i oděvy – od triček přes kraťasy až po mikiny a T7 sportovní soupravy. 

Vybrané produkty kolekce budou dostupné začátkem července v prodejnách Queens, Footshop, Aranburu, Shoos nebo na puma.com. Plánovány jsou i doplňující aktivity na českém trhu, například spolupráce s influencery nebo vzájemná podpora prodeje produktů.

-stk-