Slovenský web pro mladé Bra!nee měl za první měsíc 352 tis. RU

pátek, 2. července 2021, 17:15 Aktuality, Slovensko MediaGuru

Slovenské mediální společnosti Mafra Slovakia se osvědčilo uvedení lifestylového webu pro mladé s názvem Bra!nee.sk.

Zdroj: repro Bra!nee.sk

Zdroj: repro Bra!nee.sk

Slovenské mediální společnosti Mafra Slovakia se osvědčilo uvedení lifestylového webu pro mladé s názvem Bra!nee.sk. Za první měsíc fungování zaznamenal návštěvnost 352 tis. reálných uživatelů, kteří si zobrazili 1,25 mil. stránek (zdroj: IABmonitor).

Jde o první web v portfoliu společnosti, který cílí výhradně na cílovou skupinu mladých ve věku 16-30 let. Obsahově se věnuje tématům, jakou jsou např. nové technologie, sociální sítě, gaming, cestování, mobily a mobilní aplikace, klimatická změna, filmy, hudba či otázky spojené s rovností pohlaví a LGBT komunitou. Vedle textových formátů obsahuje i videa a podcasty.

„Cítili jsme, že bychom v rámci portfolia měli podchytit cílovou skupinu, kterou jsme dosud ve vydavatelství neměli zastoupenou: mladé lidi, mileniály. Otevírají se tak možnosti i pro naše klienty, kteří u nás najdou novou platformu, kterou mohou cílit i na mladší generaci," řekl k uvedené webu ředitel marketingu Mafra Slovakia Ivan Netík.

Zaváděcí kampaň nového webu pro mladé od agentury Socialists & Wiktor Leo Burnett. Zdroj: Mafra Slovakia

-mav-