Sociální média Footshopu vede nově Levan Kezua

pondělí, 19. července 2021, 07:15 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Vedení sociálních médií prodejce tenisek a streetwear módy Footshop se ujal Levan Kezua.

Levan Kezua, zdroj: Footshop

Levan Kezua, zdroj: Footshop

K českému prodejci streetwear módy a tenisek Footshop nastoupil na pozici Social Media Team Levan Kezua. Jeho úkolem bude vylepšit interní procesy a revidovat aktuální komunikaci na všech kanálech a posunout je o kus dále. Nahrazuje tak Martina Paukrta, který se nedávno stal globálním brand manažerem a dohlíží na marketingové aktivity ve všech zemích, kde Footshop působí.

Levan Kezua se ve světě sociálních médií pohybuje už přes sedm let a za tu dobu měl možnost poznat týmy v několika agenturách. Zkušenosti má ze Socialsharks, McCann Prague nebo Peppermintu.

Footshop má na Instagramu více než 675 tisíci sledujících, tři čtvrtě milionu na Facebooku a na TikToku za své příspěvky už získal přes milion lajků.

-stk-