SZIF zahajuje letní spotřebitelskou soutěž

čtvrtek, 15. července 2021, 07:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Na podporu potravin s označením Klasa, Regionální potravina, Bio „zebra“ a EU „Bio list“ spouští SZIF letní spotřebitelskou soutěž.

Zdroj: SZIF

Zdroj: SZIF

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) odstartoval v pondělí 12. července letní spotřebitelskou soutěž s názvem „Vyhrajte léto na grilu“. Podmínkou účasti v soutěži je jednorázový nákup alespoň tří potravin s logy kvality značek Klasa, Regionální potravina, Bio „zebra“ a EU „Bio list“ a registrace na webu akademiekvality.cz. Soutěžit se bude do neděle 12. září. 

Výhry se budou losovat každý týden. „Hlavním lákadlem spotřebitelské soutěže je devět zahradních plynových grilů Fieldman FZG3030, které budou v devíti týdnech rozděleni mezi devět šťastných účastníků. Dalšími výhrami jsou dále MEVA Piknik party gril GP18002 a set grilovacího náčiní. Pro každého na webu Akademie kvality je relaxační melodie ke stažení,“ popisuje Martin Šebastyán, generální ředitel Státního zemědělského intervenčního fondu.

Spotřebitelskou soutěž podporuje i kampaň v televizi, rádiu, tisku, na internetu a sociálních sítích. Probíhat bude rovněž v místě prodeje, a to v obchodní síti COOP a na online supermarketech Rohlík a Košík. Součástí budou i PR aktivity

Pod kampaní i soutěží jsou podepsány agentury Momentum, McCann Prague, 1 Year & More Production a Knowlimits

-stk-