Televize Seznam uvede třetí řadu seriálu Lajna, zařadí nové show
Televize Seznam zařadí do podzimního vysílání třetí řadu seriálu Lajna nebo novou kuchařskou a zahrádkářskou show.
Televize Seznam zařadí do podzimního programového schématu třetí řadu seriálu Lajna v hlavní roli s Jiřím Langmajerem a Hanou Vagnerovou. Ve vysílání se objeví v říjnu a uvede ho také slovenská TV Joj. Vysílací den byl stanoven na pondělí.
K podzimním novinkám se také řadí kuchařská show Ve dvou se to lépe vaří s Pavlem Berkym, účastníkem MasterChefa (ve vysílání v neděli odpoledne), a zahrádkářská show Mistři zahrad s moderátorkou Danou Makrlíkovou. Ta bude zahrady nejen proměňovat, ale ukáže i nejkrásnější zahrady v Česku. Pořad se bude vysílat v sobotu od 16:45.
„Tento podzim poprvé nabídneme divákům vlastní seriál tvořený primárně pro televizní vysílání, a to třetí řadu seriálu Lajna. Dále představíme dva nové pořady z naší produkce – Mistry zahrad a Ve dvou se to lépe vaří. Vedle toho se diváci mohou těšit i na stálice našeho vysílání Šťastné pondělí, Záhady Josefa Klímy a Moje místa. Prioritou i nadále zůstává nezávislé a kvalitní zpravodajství, které vysíláme sedm dní v týdnu vždy od 18:25 hodin,“ uvedl Ivan Mikula, ředitel Televize Seznam.
Pondělní večerní vysílání nadále patří satirickému pořadu Šťastné pondělí, od září následuje seriál Domácí hřiště. Úterní a nedělní večery budou nadále patřit klasickým českým filmům. Středeční prime time bude tradičně patřit ženám. Ve 20:00 hodin odstartují premiérové díly pořadu Blanky Kubíkové Moje místa, od druhé poloviny srpna romantický seriál Nemocnice Dobrá karma.
Druhá půlka týdne nabídne ve večerním slotu od 20:00 hodin Záhady Josefa Klímy, od druhé poloviny srpna pak bude v kriminální tématice pokračovat seriál Až vše pokryje prach a Baptiste. Pátek bude patřit celé rodině v podobě animovaných filmů. Sobotní večery jsou vyhrazeny filmům.
Měsíční podíl Televize Seznam na sledovanosti představuje 0,72 %, uvedla společnost Seznam.cz s odkazem na data ATO-Nielsen Admosphere za červen 2021. Podle managementu se zvyšuje poptávka klientů, kteří objednávají reklamní kampaně.
„Meziročně jsme získali šestkrát více inzerentů a produkujeme téměř osmkrát více reklamních spotů. Klienti kromě cenově výhodné spotové reklamy stále častěji projevují zájem o propojení s prémiovým obsahem formou product placementu v pořadech vlastní tvorby, jako je například seriál Lajna. Vzrostl i výkon průměrné kampaně, a to o čtvrtinu,“ sdělil Kamil Veselý, manažer agenturního prodeje Seznam.cz.
-mav-