Festival Golden Drum přijímá přihlášky až do 1. září

pondělí, 23. srpna 2021, 16:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Reklamní festival Golden Drum posunul o dva týdny uzávěrku registrací soutěžích prací. Shortlisty zveřejní 13. října.

Zdroj: Golden Drum

Zdroj: Golden Drum

Reklamní festival Golden Drum, jenž se bude ve dnech od 13. do 15. října, posunul o dva týdny termín pro registraci soutěžních prací ve všech kategoriích včetně Young Drummers, obdoby Young Lions. Přihlášky je možné posílat až do 1. září. Shortlist bude následně zveřejněn 13. října, udílení cen se uskuteční o dva dny později.

Po loňské přestávce přichází Golden Drum s několika změnami v soutěži reflektujícími pandemii covid-19. „Po náročných měsících nejen pro naši branži, ale i pro celý svět, jsme se rozhodli otevřít soutěž pro všechny kampaně a projekty publikované mezi 1. lednem 2019 až 1. zářím 2021. Roční výpadek jsme se rozhodli využít k zásadnějším změnám v organizaci soutěže i v systému hodnotících porot. Věříme, že letošní 57. ročník Golden Drum bude věrohodným zrcadlem současných trendů v našem byznysu a těším se na velkou dávku inspirace od všech zúčastněných agentur,“ říká ředitel festivalu Miha Bevc.

K tradičním čtyřem kategoriím letos přibyla speciální skupina pro dobročinné kampaně, lokální projekty a kampaně reflektující pandemii, nově tak lze práce přihlásit i do kategorií Genius Loci/Local Spirit, Social Good a Covid-19.

Ve čtyřech porotách zasedne celkem 58 zástupců firem i agentur z 28 zemí. Práce v nových kategoriích budou hodnotit všechny poroty. Z České republiky v porotě zasednou Klára Králíčková, výkonná ředitelka Stink Films Prague, a Richard Axell, kreativní ředitel Ogilvy.

-stk-