Komunikaci a marketing DRFG vede Petra Macháčková

středa, 18. srpna 2021, 17:45 Aktuality, Marketing, PR, Lidé MediaGuru

Petra Macháčková bude mít v nové pozici na starosti tvorbu a řízení korporátní marketingové a komunikační strategie skupiny DRFG.

Petra Macháčková, zdroj: DRFG

Petra Macháčková, zdroj: DRFG

Do týmu investiční skupiny DRFG nastoupila letos v létě Petra Macháčková. Na starosti bude mít tvorbu a řízení korporátní marketingové a komunikační strategie celé skupiny. Spolupracovat bude napříč skupinou se všemi divizemi.

Petra Macháčková působí v oblasti PR a marketingu přes třináct let. Byla zodpovědná za PR a reklamu Rakouské národní turistické centrály v Praze, marketing a PR Německé školy v Praze (Deutsche Schule Prag) či evropské jedničky ve fitness RSG Group, stojící za řetězcem John Reed. 

Vystudovala ekonomii, management a marketing na České zemědělské univerzitě v Praze a je absolventkou London School of Public Relations. Zkušenosti s mezinárodním marketingem získala na stáži na Humboldtově univerzitě v Berlíně. V letech 2014–2016 byla členkou Výkonného výboru PR Klubu.

-stk-