![Zdroj: Shutterstock](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/17885/nintendo_shutterstock.jpg)
Zdroj: Shutterstock
Za první pololetí letošního roku investovala do reklamy v kategorii herního softwaru nejvíce značka Nintendo, která do ní alokovala přes 8,6 milionu korun. Více než 7,2 mil. korun věnovala reklamě InnoGames a přes 1,5 mil. korun Blizzard. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere, jež sleduje ceníkové ceny inzerce.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/17884/adintel_software_herni.png)
Mezi produktovými značkami dominovala hra Forge of Empires (7,3 mil. korun), Super Mario 3D World (7,2 mil. korun) a World of Warcraft (1,5 mil. korun).
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/17883/adintel_produkt_herni.png)
Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).
-stk-