Flema shortlist: Nejvíc nominací pro Triad a Wavemaker SK
Flema Media Awards, soutěž, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist.
Flema Media Awards, soutěž, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist. Z 55 přihlášených kampaní postoupilo do užšího výběru 23 kampaní v 11 kategoriích.
Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury Triad Advertising (5) a Wavemaker Slovakia (4). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (6).
„Podle hodnocení porotců byl letos přihlášené práce velmi kvalitní. Jsme rádi, že v Čechách i na Slovensku je taková konkurence, že i v komplikované době mají agentury a zadavatelé ambice a dobré nápady, a těšíme se na vášnivé diskuse porotců při výběru vítězů,“ říká Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.
Shortlist Flema 2021 podle kategorií
Název kampaně |
Autor |
Zadavatel |
Země |
Nejlepší využití OOH |
|||
Radegast - Každá kapka má smysl |
Wavemaker Czech |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
Nejlepší využití tisku |
|||
Svoboda zvířat - Okoukáno v cirkusu |
Publicis Groupe |
Svoboda zvířat Plzeň |
CZ |
Nejlepší využití TV |
|||
Komerční banka – Cesty z dluhů |
PHD, Fuse |
Komerční banka |
CZ |
Markíza - Odpiseme ti |
Made By Vaculik |
Nadácia TV Markíza |
SK |
Slovenská sporiteľňa - Spolu pre Slovensko |
Wavemaker Slovakia |
Slovenská sporiteľňa |
SK |
Nejlepší využití digitálních médií |
|||
ENTER - Pridajte sa k digitálnej generácii Slovenska |
Wavemaker Slovakia |
Slovak Telekom |
SK |
Guseppe - O level vyšší pizza! |
OMD Czech, Fuse |
Dr. Oetker |
CZ |
Pilsner Urquell - Někdy i detail může být velká věc |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ-SK |
Nejlepší využití influencera |
|||
Slovnaft - Let's Play |
dotcom.sk |
Slovnaft |
SK |
Tatra Banka - Prva digitálna osobnosť na Slovensku - Bejby Blue |
This is Locco |
Tatra Banka |
SK |
TIGER BATTLES 2020 |
Friendly |
Maspex Czech |
CZ-SK |
Nejlepší využití engagementu |
|||
Gambrinus - Výkopná 2020 |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
Radegast - Ratarova hořká cesta |
Boomerang Communication |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
Slovnaft - Let's Play |
dotcom.sk |
Slovnaft |
SK |
Zlatý Bažant - Hit z roku 73 |
Dentsu Slovakia |
Heineken Slovensko |
SK |
Nejlepší využití dat |
|||
Slovenská sporiteľňa - Aj ľudia ako Vy investujú |
Wavemaker Slovakia |
Slovenská sporiteľňa |
SK |
Nejlepší využití real-time marketingu |
|||
Big Shock! na Dakaru 2021 |
Publicis Groupe |
Big Shock |
CZ |
Sazkabet - první skutečně dynamická digitální OOH reklama v ČR |
MetroZoom |
Sazka |
CZ |
Nejlepší malá kampaň |
|||
Pilsner Urquell - Někdy i detail může být velká věc |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ-SK |
Telekom - Nekonečne ďakujeme zdravotníkom |
Wavemaker Slovakia |
Slovak Telekom |
SK |
Nejlepší velká kampaň |
|||
Gambrinus - Výkopná 2020 |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
IKEA - Za bezpečný domov |
Triad Advertising |
IKEA Česká republika |
CZ-SK |
Nejodvážnější počin |
|||
IKEA Za bezpečný domov |
Triad Advertising |
IKEA Česká republika |
CZ-SK |
Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z 81 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.
Soutěží se ve 14 kategoriích: v pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň), v šesti kategoriích Media&Insight (nejlepší využití dat, engagementu, influencera, multiscreeningu, real-time marketingu a nejlepší lokální exekuce globální kampaně) a jedné speciální kategorii – Nejodvážnější počin. Ta ocení autory a zadavatele, kteří projevili odvahu a odhodlali se ve své marketingové komunikaci k riskantním řešením.
Také letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.
Vítěze vybere odborná porota na svém setkání 22. září. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne říjnu.
-mav-