Mediální agentura Knowlimits rozšířila své výzkumné oddělení, do jehož čela přišel letos na jaře Zdeněk Kubena.
Do týmu nastoupila Erika Hyblerová, která je zodpovědná za marketing datascience. Datové analýze se řadu let věnovala u operátora O2. Je specialistka na databáze, vizualizaci dat a Business Intelligence reporting.
Martin Procházka se stal garantem analýz TV metrových projektů a crossmediální tematiky. Prošel agenturami Comtech, Media Master, Médea Research nebo Remmark. Na starosti bude mít i rozvoj AVS Research projektů z oblasti datascience a marketingového výzkumu.
Služby marketingového výzkumu má rozvíjet i Petr Voříšek. Více než deset let pohybuje v oblasti výzkumu trhu, byznys developmentu, monitoringu a analýz prodejních dat. Pracoval ve výzkumné agentuře Gfk, farmaceutické společnosti Roche nebo ve společnosti Hipercom.
Do týmu nastoupil i Zbyšek Rusnák, který bude zodpovídat za analýzy monitoringu výdajů, mediální analýzy a analýzy mediálního a lifestyle charakteru.
-mav-