Do čela marketingu obuvnické značky Vasky se stala Kamila Frolíková, jež v pozici marketingové ředitelky střídá Jana Kočendu.
Kamila Frolíková se vedení marketingu ujímá poté, co v létě nastoupila jako projektová manažerka marketingového týmu značky do sesterské agentury Inhubo. Předtím působila v online supermarketu Rohlík. Vystudovala marketingovou komunikaci.
„Doposud jsme se věnovali hlavně aktivitám v rámci digitálního marketingu, tudíž první kroky vedly k částečné realokaci marketingových nástrojů, a následně i rebudgetingu. Nesázíme už jen na výkonnostní marketing, ale snažíme se využít na maximum i potenciálu brandových kanálů. Zároveň jsme začali přikládat větší význam přímým nákupům online médií a opět jsme poměrově trochu vyvážili rozložení rozpočtu mezi kanály, jako je Facebook, Google a Seznam. Zaměřili jsme se společně na forecasting, jak prodejů, tak nákladů, abychom mohli co nejefektivněji alokovat naše zdroje,“ popisuje Kamila Frolíková.
Aktuálně plánuje pro značku 360° kampaň, kde bude poprvé využit i outdoor, chybět nebude ani televize. „Do budoucna se chceme více zaměřit na práci s daty a CRM, abychom i nadále dokázali zajistit udržitelný růst firmy a naše aktivity nás vedly opravdu každým krokem blíže cíli,“ dodává Frolíková.
Základní strategie značky ale zůstává stejná. „Chceme ukázat, že ševcovina má u nás stále své místo a dokázat to skrze kvalitní portfolio produktů, které neustále rozšiřujeme,“ uzavírá Frolíková.
-stk-