Tomáš Preněk nastupuje do čela strategického oddělení Publicis Groupe. Zaměří se na větší zapojení mediálních a datových expertů skupiny do strategického plánování a rozvoje modelu Power of One.
Tomáš Preněk se v marketingové branži pohybuje 11 let, převážně na straně agentur. Od roku 2014 až do jara 2021 působil prakticky v jedné agentuře. Etapě v Isobaru (dnes součást sítě Dentsu), kde poslední tři roky stál v čele strategického plánování a dohlížel na řízení a rozvoj nového byznysu agentury, předcházela jeho praxe s vedením accountských týmů v agentuře Bistro, kde se od jejího založení spolupodílel na obchodním i personálním růstu.
V reklamě začínal v digitálním oddělení McCann Ericsson, rok strávil v mezinárodním týmu agentury SinnerSchrader a samostatně se věnoval také copywritingu a překladatelské a lektorské činnosti.
V Publicisu povede jako Head of Strategy osmičlenný strategický tým, který pokrývá spektrum expertíz od analytiky a data science, přes digitální strategii, kanálovou strategii, PR až po brand planning. Na jaře do týmu přišel Tomáš Mrkvička, dlouholetý ředitel strategického plánování VMLY&R. Martin Ježek, který tým dosud vedl, a kterému po akvizici Kinderdu Publicisem končí ke konci roku smluvní závazek, bude v Publicis Groupe nadále působit v roli konzultanta.
-mav-