Reklamní investice v médiích zůstaly i v srpnu nad úrovní z loňska

úterý, 21. září 2021, 07:30 Reklama, Výzkum MediaGuru

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích za prvních osm měsíců letošního roku zůstává stále nad úrovní loňského srovnatelného období, ukazují data Nielsen Admosphere.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích za prvních osm měsíců letošního roku zůstává stále nad úrovní loňského srovnatelného období. Podle monitoringu Nielsen Admosphere je v průměru ve sledovaných nadlinkových médiích vyšší o šest procent. Nejvyšší meziroční růst vykazuje monitoring pro tištěná média a televizi, následovanou rádiem. V srpnu se podle monitoringu zvýšily investice do všech sledovaných mediatypů, nejvíce do venkovní reklamy.     

Zdroj: Nielsen Admosphere

Zdroj: Nielsen Admosphere

Přehled nepostihuje vývoj v internetové reklamě, protože monitoring reklamy zachycuje jen část internetových formátů. Údaje z monitoringu investic také nevyjadřují skutečnou výši investic, kterou média z reklamy získávají. Jde o zhodnocení reklamního prostoru na základě ceníkových cen.

-mav-