Řetězce Penny a Billa plánují spustit své e-shopy

čtvrtek, 9. září 2021, 11:20 Aktuality, Retail, Internet & Mobil MediaGuru

Řetězce Penny Market a Billa shodně oznámily, že plánují spuštění online prodeje potravin. Penny v nejbližších týdnech, Billa v roce 2022.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

V nejbližších týdnech, pravděpodobně v polovině října, chystá spustit vlastní e-shop obchodní řetězec Penny Market, zatím pouze v pilotním provozu v Plzni. Podle zájmu zákazníků se rozhodne, nakolik a jak rychle bude tento koncept následně rozšiřovat na další prodejny.

Obchodní řetězec Billa slaví v letošním roce 30 let na českém trhu a nadále chce pokračovat v expanzi a digitalizaci prodejen. V příštím roce pak plánuje zahájit prodej potravin online. Zákazníkům nabídne výběr až 15 tisíc produktů a možnost doručení přímo domů nebo vyzvednutí v síti více než 240 prodejen.

„Vstupem na online trh reagujeme přirozeně na požadavky českých zákazníků. Službu zavedeme až v roce 2022, abychom online shop připravili co nejprecizněji,“ říká Dariusz Tomasz Bator, nový generální ředitel Billa ČR.

E-shop zatím provozuje dlouhodobě z kamenných řetězců od roku 2012 Tesco , od roku 2017 pak Lidl a s vyzvednutím na prodejně i Globus. A samozřejmě hlavními hráči jsou Rohlík.cz a Košík.cz.

Online nakupování sílí i po otevření kamenných prodejen

pondělí 16. srpna 2021

-zue-