Telly v nové kampani podporuje zvýhodněné předplatné

středa, 15. září 2021, 13:20 Aktuality, TV, Reklama MediaGuru

Hlavní částí nové produktové kampaně je zvýhodněné předplatné pro nové klienty.

Klíčový vizuál kampaně Telly, zdroj: Telly

Klíčový vizuál kampaně Telly, zdroj: Telly

Televize Telly ve středu 15. září spouští novou kampaň, tentokráte se sloganem „Teď už vám nic neuteče“. Hlavní částí produktové kampaně je zvýhodněné předplatné pro nové klienty.

V rámci podzimní kampaně nabízí televize "velký balíček" v ceně 600 korun za cenu balíčku "malého" (200 korun). Nabídka platí na první tři měsíce. Součástí zvýhodněného předplatného je všech 121 stanic z Velkého balíčku (kromě stanic HBO).

Podzimní kampaní chce televizní operátor oslovit potenciální zákazníky především na internetu a sociálních sítích. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, se kterou televize Telly spolupracovala již v minulosti.

Televize Telly celkem nabízí tři balíčky: malý (obsahuje 63 kanálů, z toho 35 v HD kvalitě), střední (102 kanálů, 60 v HD) a velký (121 kanálů, 74 v HD kvalitě). Dlouhodobě se nejvíce prodává balíček střední (běžná cena 400 korun měsíčně), který nově obsahuje i kanály Nova Sport 3 a 4

„Novým sloganem podzimní kampaně chceme akcentovat, že díky stabilnímu signálu, HD kanálům a sedmidennímu archivu nepřijdou diváci o žádný pořad či sportovní přenos, navíc v nejvyšší dostupné přenosové kvalitě,“ uvedl ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.

Zákazníci Telly mají k dispozici až 121 programů, z toho 79 v HD kvalitě, pořady mohou sledovat na čtyřech různých zařízeních. Telly nabízí příjem televizního signálu prostřednictvím satelitu nebo přes internetové připojení.

-mav-