CNC uvedla aplikaci Kvízuj, reklama nese soutěžícím benefity
Czech News Center (CNC) uvedl vlastní herní aplikaci Kvízuj. Je prvním produktem v portfoliu CNC, který využije tzv. rewarded ads. Za zhlédnutí reklamy získají soutěžící herní benefity.
Mediální dům Czech News Center (CNC) uvedl na trh vlastní herní aplikaci Kvízuj. Nabízí každý den soutěže o finanční výhry i věcné ceny. Aplikace je zdarma pro iOS i Android.
Soutěžící procházejí různými tematickými vědomostními kvízy a za správné odpovědi získávají tzv. coiny, směnitelné například za nápovědy nebo životy. Soutěží se v šesti kategoriích (věda, umění, historie, geografie, sport a různé).
„Vznik Kvízuj navazuje na naši vizi digitální transformace a posilování online aktivit. Je to další novinka v produktovém portfoliu, vychází z dat. Víme, že vědomostní hry patří k těm nejpopulárnějším. A pak známe naše čtenáře, víme, co je baví, a podle toho jsme aplikaci tvořili. Jak z pohledu mechaniky používání a soutěžení, tak i z toho obsahového, jakých témat a kategorií se kvízy dotýkají,” říká Adam Chudárek, který má v CNC na starost digitální transformaci v oblasti technologií a produktů.
Kvízuj bude prvním produktem v portfoliu CNC, který využije tzv. rewarded ads. „Za zhlédnutí vybraných připravených reklam získá uživatel různé odměny, které mu usnadní kvízování. Stejně tak má možnost získat další životy,” doplňuje Ivana Hronová, produktová manažerka aplikace.
Klientům nabídne Kvízuj kromě rewarded ads a klasických reklamních formátů i dva typy obsahového partnerství. Sponzorovaný kvíz, kdy partner vkládá do kvízu vlastní otázky, a sponzorovanou celou soutěž, kde se hraje o věcné ceny. „Aplikace sdružuje lidi, kteří rádi soutěží a dozvídají se nové věci. Je to typ uživatele, který se chce informace dozvědět, což je výhodou pro inzerenta. Navíc pak podle toho, co uživatele zajímá a baví, dokážeme nabídnout i propojení s komunikací v našich tištěných nebo online titulech a dalších mediatypech,” doplnil David Začal, manažer online prodeje v CNC.
-mav-