IMC Awards: Agenturou roku je McCann Prague

úterý, 5. října 2021, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agenturou roku v soutěži IMC Awards, která oceňuje projekty v přímé komunikaci, digitálních médií či aktivace značek, se stala McCann Prague, klientem ročníku byla zvolena společnost Mastercard.

Ocenění v soutěži IMC Awards 2021, zdroj: IMC Awards, foto: David Bruner

Ocenění v soutěži IMC Awards 2021, zdroj: IMC Awards, foto: David Bruner

Organizátoři devatenáctého ročníku soutěže IMC Czech Awards ocenili nejúspěšnější české marketingové počiny. Na slavnostním galavečeru v Jazz Docku vyhlásili výherce v celkem 13 soutěžních kategoriích. Agenturou roku se stala McCann Prague, klientem ročníku byla zvolena společnost Mastercard.

McCann Prague zvítězila ve třech soutěžních kategoriích: Influencer marketing a Sponzoring se svým projektem Mastercard: Získat srdce hráčů? K nezaplacení. Zvítězila také v kategorii Inovativní myšlenka s projektem Lego vzalo herní svět šmahem.

Vítězství ve dvou kategoriích si připsala agentura Momentum Czech Republic. Uspěla se svým projektem Kotel a Výbuch pro Bohemia Energy v kategorii Budování značky.

Zlato z kategorie Digitální trefa si odnesla agentura Triad Advertising s kampaní Gambrinus Výkopná 2020. Kategorii Charitativní a neziskový marketing ovládla agentura WMC Praha s projektem Hackathon #znamkamarada, na nejvyšší stupínek v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace vystoupala s projektem Personalizace funguje! pro klienta innogy Energie společnost Wunderman Thompson.

Kategorii Sociální média a brandový obsah ovládla s kampaní Sliby mojí vagíně pro Hartmann-Rico agentura Symbio Digital. Jako nejlepší kampaň v kategorii Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy byla zvolena Kinder pohádka od Momentum Czech Republic.

„Agentury přihlásily opravdu velké množství kvalitních prací, o jejichž konečném pořadí rozhodovaly pouze malé detaily. Obecně lze říct, že kvalita marketingových i reklamních kampaní v České republice roste a je srovnatelná s těmi na nejvyspělejších světových trzích,“ říká ředitel české části soutěže Martin Pešta.

Přehled výsledků IMC Czech Awards 2021

Přihlašovatel

Spolupracující firmy

Název projektu

Klient

Kategorie

Medaile

Momentum Czech Republic

 

Kotel a Výbuch

Bohemia Energy

Budování značky

zlato

WeDigital

 

Proud

Plzeňský Prazdroj

Budování značky

stříbro

Symbio Digital

 

Sliby mojí vagíně

HARTMANN-RICO

Budování značky

bronz

 

 

 

 

 

 

Triad Advertising CZ

 

Gambrinus Výkopná 2020

Plzeňský Prazdroj

Digitální trefa

zlato

McCann Prague

 

Launch Chio Popcorn: From Zero to Movie Hero

Intersnack

Digitální trefa

stříbro

 

 

 

 

 

 

WMC Praha

ACTUM Digital

Hackathon #znamkamarada

Známkamaráda

Charitativní a neziskový marketing

zlato

Hullabaloo

 

#hýbemesehezkyčesky

PENNY Market

Charitativní a neziskový marketing

stříbro

 

 

 

 

 

 

McCann Prague

Good Game

Mastercard: Získat srdce hráčů? K nezaplacení.

Mastercard

Influencer marketing

zlato

WeDigital

 

Hody bez kravin

Unilever

Influencer marketing

stříbro

 

 

 

 

 

 

McCann Prague

Good Game

Lego vzalo herní svět šmahem

LEGO

Inovativní myšlenka nebo koncept

zlato

Wunderman Thompson

 

Personalizace funguje!

innogy Energie

Inovativní myšlenka nebo koncept

stříbro

Symbio Digital

 

Kdo zničil reklamu HBO?

HBO Europe

Inovativní myšlenka nebo koncept

bronz

Triad Advertising CZ

 

Gambrinus Výkopná 2020

Plzeňský Prazdroj

Inovativní myšlenka nebo koncept

bronz

 

 

 

 

 

 

McCann Prague

Good Game

Lego vzalo herní svět šmahem

LEGO

Nízkorozpočtové kampaně

stříbro

Elite solutions

 

Fosílie, s.r.o.

E.ON

Nízkorozpočtové kampaně

bronz

 

 

 

 

 

 

Boomerang Communication

 

Radegast RATAR – hořké pivo plné hořkých výzev

Plzeňský Prazdroj

Produktový launch, relaunch nebo trial

stříbro

McCann Prague

 

Launch Chio Popcorn: From Zero to Movie Hero

Intersnack

Produktový launch, relaunch nebo trial

bronz

Symbio Digital

 

Kdo zničil reklamu HBO?

HBO Europe

Produktový launch, relaunch nebo trial

bronz

 

 

 

 

 

 

Wunderman Thompson

 

Personalizace funguje!

innogy Energie

Přímá B2B a B2C komunikace

zlato

 

 

 

 

 

 

Knowinstore

ONEPlanet, ONEBusiness

Tokinomo - Robotická ruka

L'Oréal Česká republika

Retail/merchandising/in-store marketing

bronz

 

 

 

 

 

 

Symbio Digital

 

Sliby mojí vagíně

HARTMANN-RICO

Sociální média a brandový obsah

zlato

Elite solutions

 

Fosílie, s.r.o.

E.ON

Sociální média a brandový obsah

stříbro

Fragile agency

 

LISTERINE, Najdi svůj typ

Johnson & Johnson

Sociální média a brandový obsah

bronz

Momentum Czech Republic

 

Kinder pohádka

Ferrero Česká

Sociální média a brandový obsah

bronz

 

 

 

 

 

 

McCann Prague

Good Game

Mastercard: Získat srdce hráčů? K nezaplacení.

Mastercard

Sponzoring

zlato

 

 

 

 

 

 

Momentum Czech Republic

 

Kinder pohádka

Ferrero Česká

Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy

zlato

 

 

 

 

 

 

Brainz Disruptive

 

Brejlando

Magistrát hl. m. Prahy

Veřejný zadavatel

stříbro

Momentum Czech Republic

 

100 000 projektů pro bezpečné Česko

Ministerstvo pro místní rozvoj

Veřejný zadavatel

stříbro

Media age

 

Jak #MUNICHALLENGE přivedla Masarykovu univerzitu od sedmiletého propadu k nárůstu přihlášek o 12 %

Masarykova univerzita

Veřejný zadavatel

bronz

Zdroj: IMC Awards

Pořadateli soutěže IMC Czech Awards jsou Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) a Aktivační sekce Asociace komunikačních agentur (AKA). Ceny byly předány v pondělí 4. října. O pořadí rozhodla odborná čtrnáctičlenná porota v čele s ředitelem marketingové komunikace T-Mobile Ladislavem Bačou.

-mav-