Levi’s volí na PR a influencer marketing Friendly Friends

čtvrtek, 7. října 2021, 07:20 Aktuality, PR MediaGuru

Levi’s si na komunikaci na českém a slovenském trhu vybrala agenturu Friendly Friends.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Značka Levi’s si pro zajištění PR a influencer marketingu v České republice a na Slovensku vybrala agenturu Friendly Friends. S ní již téměř rok spolupracuje v oblasti sociálních médií a podpory věrnostního programu Levi’s 247. 

Levi’s bude také k dispozici v agenturním showroomu, a zařazuje se tak do portfolia agentury, která působí především v oblasti lifestyle a fashion značek. Friendly Friends dlouhodobě pracují pro společnost Zalando či pro značky Converse, Dr. Martens, John Reed Fitness a několik lokálních módních designérů. Agentura zajišťuje pro své klienty influencer marketing, PR, tvorbu eventů a nákup mediálního prostoru. 

„Získání značky Levi’s do našeho portfolia bylo určitě splněným snem. Rozšíření práce i v oblasti PR a showroomu chápeme jako přirozenou cestu pro nás i pro klienta," říká Jan Janda, co-CEO agentury Friendly Friends. 

-stk-