Marketing Škody Auto ČR povede Libor Šedivák

pondělí, 4. října 2021, 09:45 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Od října se vedení marketingu automobilky Škoda Auto Česká republika ujímá Libor Šedivák.

Libor Šedivák, zdroj: Škoda Auto ČR

Libor Šedivák, zdroj: Škoda Auto ČR

Na místo vedoucího marketingu společnosti Škoda Auto Česká republika nastupuje 1. října Libor Šedivák. Jeho úkolem bude plánování marketingových a sponzoringových aktivit s cílem dále posílit postavení značky Škoda jako lídra tuzemského trhu. Ve své pozici nahrazuje Martinu Zimmermann

Libor Šedivák působil posledních 10 let v oddělení mezinárodního marketingu automobilky Škoda. Od roku 2016 zde vedl produktovou strategii a komunikaci včetně digitálních a inovačních médií. Dříve pracoval v různých mediálních agenturách, kde měl na starosti mimo jiné klienty z oblasti automotive. Vystudoval Stetson University na Floridě, kterou ukončil titulem v oboru International Business. 

„Celá oblast automotive se rychle a docela radikálně mění, s tím samozřejmě souvisí potřeba implementace nových metod marketingové komunikace. Budu se snažit svým dílem přispět k tomu, aby značka Škoda dále posilovala své postavení. V tomto úsilí se mohu spoléhat na motivovaný tým marketingových profesionálů, kterým Škoda Auto Česká republika disponuje,“ říká Libor Šedivák.

-stk-