Objem televizních GRP za tři čtvrtletí je vyšší než loni
Doručený objem televizních reklamních GRP za první tři čtvrtletí letošního roku zůstává nad úrovní srovnatelného období loňského roku.

Zdroj: Shutterstock
Doručený objem televizních reklamních GRP za první tři čtvrtletí letošního roku je o 4,5 procenta vyšší než ve stejném loňském období. Vyplývá to z dat monitoringu Nielsen Admosphere. Do výsledku jsou započítány klasické televizní spoty i sponzoring.
Údaj ale nepostihuje skutečnou velikost televizní reklamní poptávky, vzhledem k tomu, že se kvůli vyprodanosti nepodařilo do vysílání umístit všechny kampaně. Jak už jsme několikrát informovali, letošní zájem nejen na televizním reklamním trhu je enormní a média se potýkají s vyprodaností reklamního prostoru.
Nejsilnějšími subjekty na trhu s televizní reklamou z hlediska počtu doručených GRP zůstávají Media Club a TV Nova. Meziročně nejvyšší nárůsty si připsala Česká televize (meziročně o více než 50 %) a Atmedia (meziroční růst o třetinu).
Podíl obchodních sítí na doručených GRP, 1-3Q/2021
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, TV spoty a sponzoring, spočítáno pro nákupní CS uvedených subjektů
-mav-