Do Accenture Interactive přišli Eduard Piňos a Tomáš Burda

pondělí, 8. listopadu 2021, 13:40 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Eduard Piňos povede oblast digitálního marketingu pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko. Tomáš Burda se bude věnovat digitálnímu marketingu.

Eduard Piňos, zdroj: Accenture

Eduard Piňos, zdroj: Accenture

Česká pobočka Accenture, globální společnosti poskytující strategické, konzultační, digitální a technologické služby, rozšiřuje svůj tým Accenture Interactive. Nastoupili do něj Eduard Piňos a Tomáš Burda.

Eduard Piňos je stratég v oblasti digitálního marketingu. V reklamě, PR a technologiích se pohybuje 16 let. Během svého působení prošel agenturami jako Leo Burnett, Ogilvy či Mark/BBDO, působil také v digitálním týmu O2. Pracovní zkušenosti sbíral mimo jiné v Singapuru, kde v regionu SEA pracoval pro klienty jako Hilton, HSBC či Martell. V poslední době působil v rámci agentury Optimist jako šéf digitálu pro globální projekty automobilky Škoda, v rámci freelance aktivit se věnoval digitálním strategiím pro lokální i globální projekty.

Do Accenture Interactive nastupuje na pozici Senior Manager a povede pilíř RUN, tedy digitální marketing pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko. „Accenture je technologický powerhouse, má zázemí i správné lidi na to uvést datově orientovanou marketingovou transformaci ve skutečnou praxi. Za druhé, David Droga, který se stal novým globálním CEO Accenture Interactive, je pro mě důkaz, že technologie a kreativita na té nejvyšší úrovni se dají úspěšně propojit,“ říká Eduard Piňos.

Tomáš Burda, zdroj: Accenture

Tomáš Burda, zdroj: Accenture

Tomáš Burda je konzultant se zkušenostmi v oblasti práce s daty v rámci digitálního marketingu. Předtím působil v digitálních agenturách Actum Digital a GroupM. Pracoval na globálním projektu marketingové transformace pro klienta z finančního sektoru. Také se podílel na lokálních marketingových aktivitách pro společnosti Ford, T-Mobile, Vodafone, IKEA či Česká spořitelna.

Do Accenture Interactive nastupuje na pozici Digital Manager, v rámci níž bude podporovat tým Eduarda Piňose v iniciativách v oblasti digitálního marketingu. „V nové roli se chci zaměřit na pomoc klientům s optimalizací zákaznické zkušenosti v digitálním prostředí. Hodlám při tom zúročit své dosavadní zkušenosti a rovněž znalosti expertů v Accenture Interactive. Hlavním cílem je maximalizace prodejů, a to díky využití technologií, dat a kreativy,“ uvádí Tomáš Burda.

.mav-