Kaufland zahájil nový pořad o čerstvosti potravin na Stream.cz
Nový online pořad Milujeme čerstvost vznikl v produkci Stream originals se supervizí agentury Fuse, jež je autorem celého projektu.
Správný výběr kvalitních čerstvých surovin a jejich následné zpracování je ústředním tématem nového pořadu Milujeme čerstvost, jehož garantem se stala značka Kaufland. Kreativní koncept a celou realizaci na míru pro klienta připravila contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group ve spolupráci s videoportálem Stream společnosti Seznam.cz. Dvanáctidílná online série odstartovala v neděli, 7. listopadu a každý týden se s vybranými experty na jednotlivé suroviny soustředí vždy na jedno ze čtyř témat – maso, pečivo, ryby a ovoce/zelenina.
Nový online pořad Milujeme čerstvost vznikl v produkci Stream originals se supervizí agentury Fuse, jež je autorem celého projektu. Jednotlivé jeho epizody diváky naučí, jak v supermarketu správně vybrat kvalitní čerstvé potraviny, i jak je následně také zpracovat. Experty na hlavní tematické suroviny, a zároveň ambasadory pořadu, jsou čtyři osobnosti z řad profesionálů v oboru. Masu se bude věnovat šéfkuchař a lektor Gourmet academy Zdeněk Marcín, téma pečiva ovládne pekařský technolog a lektor pekařských kurzů Pražského kulinářského institutu Martin Hanus, ryby představí mezinárodně uznávaný profesionální sportovní rybář Jakub Vágner a na ovoce a zeleninu se soustředí Alice Karmašová, známá jako autorka blogu Alisha Easy Cooking.
Na scénářích kromě ambasadorů spolupracovala navíc také vystudovaná specialistka v oboru výživy a kvality potravin Karolína Four, která je zároveň respektovanou food influencerkou. Spolupracující ambasadoři podpoří novou online sérii na svých osobních profilech na sociálních sítích.
Kaufland partnerstvím s tímto pořadem navazuje na svoji kampaň, ve které akcentoval právě čerstvost a kvalitu potravin. Ambasadoři série Milujeme čerstvost dostali přístup k interním informacím, postupům a do zázemí prodejen tak, aby mohli autenticky přenést tyto zkušenosti divákům. „Jako garant pořadu, pro kterého je téma čerstvosti produktů v našich prodejnách zásadní, klademe důraz zejména na jeho osvětovou část. Společně s ambasadory chceme diváky naučit jednotlivé suroviny dobře poznat a ukázat, jak si je správně vybírat. V každém díle se pak mohou těšit také na recept, jenž jsme zvolili vždy s ohledem na to, aby v něm přednosti představovaných surovin co nejvíce vynikly,“ říká Petr Hoffmann, Head of Digital společnosti Kaufland.
-mav-